Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22522/cmr20160208

Istraživanje odnosa između korporativnog volontiranja i internih komunikacija u multinacionalnim organizacijama

Alex Malouf ; Procter & Gamble, Dubai, United Arab Emirates
Marko Selaković orcid id orcid.org/0000-0002-6568-6627 ; DOBA Faculty of Applied Business and Social Studies, Maribor, Slovenia
Nikolina Ljepava orcid id orcid.org/0000-0002-7210-7064 ; American University in the Emirates, Dubai, United Arab Emirates


Puni tekst: engleski pdf 214 Kb

str. 6-22

preuzimanja: 735

citiraj


Sažetak

Svrha ovog rada je istražiti odnos između internih komunikacija i korporativnog volontiranja kako bi se bolje razumjelo kako tvrtke promiču volonterstvo među zaposlenicima. Prema Aguilera et al. (2007), volonterstvo se može promicati izravnim komuniciranjem o takvim programima, kao i neizravnim komuniciranjem zaposlenika o organizacijskoj svrsi, strategiji i vrijednostima. Provedeno je istraživanje sa zaposlenicima triju multinacionalnih kompanija, a podaci su analizirani kako bi se sagledao odnos između razumijevanja zaposlenika o organizacijskoj svrsi njihove tvrtke, strategije DOP-a i sudjelovanja zaposlenika u strukturiranim programima volontiranja i volontiranja izvan posla. Autori su zaključili da upravljanje internim komunikacijama utječe na usklađivanje percepcije zaposlenika o organizacijskoj svrsi tvrtke s njezinom DOP strategijom te ih potiče na aktivno sudjelovanje u programima volontiranja zaposlenika. Provedeno istraživanje dokazuje međuovisnost internih komunikacija i korporativnog volontiranja: kada su interne komunikacije bile učinkovite, postojale su veće stope volontiranja i pozitivniji organizacijski imidž. Osim toga, istraživanje pruža razumijevanje stanja korporativnog volontiranja i njegovog odnosa s internim komunikacijama u zemlji koja bi se mogla opisati kao tržište u nastajanju, kako s gledišta lokalnih pristupa DOP-u, tako i s njezinog ekonomskog statusa . Nalazi su korišteni kako bi se utvrdilo kako tvrtke mogu bolje uskladiti svoju organizacijsku svrhu i strategiju DOP-a putem interne komunikacije kako bi bolje promovirale programe volontiranja među osobljem.

Ključne riječi

interne komunikacije, DOP, korporativno volontiranje, angažman zaposlenika

Hrčak ID:

171939

URI

https://hrcak.srce.hr/171939

Datum izdavanja:

30.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.569 *