Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22522/cmr20160216

Nativ oglašavanje: Razvoj marketinga ili promotivni alat za odnose s javnošću

Ivan Pakozdi orcid id orcid.org/0000-0002-8797-0645 ; Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, Croatia
Mario Petrović ; Millenium promocija, Croatia
Adrian Beljo ; Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 215 Kb

str. 24-41

preuzimanja: 1.059

citiraj


Sažetak

Pojam “Native oglašavanje” u marketinškom smislu okarakteriziran je kao “evolucija oglašavanja” i obično se smatra da pripada skupini novih marketinških alata. No, zbog suptilnog načina na koji prezentira “uređivački” sadržaj u medijima, PR praktičari Native oglašavanje sve više opisuju kao jedan od najpoželjnijih PR alata. Vođeni tom situacijom, autori u ovom radu uspoređuju teorijska znanja o oglašavanju s Native oglašavanjem kao novim i inovativnim oblikom oglašavanja, te ga povezuju s primjenom u području odnosa s javnošću. Dobiveni rezultati usporedbe suprotstavljeni su mišljenjima šest stručnjaka koji rade u medijima, marketinškim agencijama i PR agencijama. Kroz dubinske intervjue iznose različite poglede na Native oglašavanje kao novu formu oglašavanja, odnosno novi PR alat. Usporedbom mišljenja autori dokazuju da je Native oglašavanje prvenstveno marketinški alat koji zbog svoje sekundarne (promotivne) funkcije služi kao podrška PR aktivnostima, a ne obrnuto.

Ključne riječi

oglašavanje, Native oglašavanje, promocija, marketing, odnosi s javnošću, sadržaj, mediji, advertorial

Hrčak ID:

171940

URI

https://hrcak.srce.hr/171940

Datum izdavanja:

30.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.650 *