Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22522/cmr20160214

Vrednovanje i mjerenje među hrvatskim stručnjacima za odnose s javnošću

Ema Starčić ; Faculty of Political Science, Journalism at the University of Zagreb (graduated student)
Hrvoje Jakopović orcid id orcid.org/0000-0002-9846-9952 ; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 196 Kb

str. 42-59

preuzimanja: 638

citiraj


Sažetak

Ovaj rad ispituje evaluaciju i mjerenje PR-a u korporativnom sektoru u Hrvatskoj. PR procjena jedno je od najvažnijih pitanja za budućnost profesije odnosa s javnošću. Autori analiziraju PR metriku koja se koristi u korporativnom sektoru u Hrvatskoj. Anketnim istraživanjem propituju svijest o procjeni PR-a, učestalost ocjenjivanja, što se uzima kao mjera učinkovitosti PR-a, korištene metode i kompetencije za korištenje pojedinih metoda, pristupe ocjenjivanja društvenih medija. Anketno istraživanje provedeno na uzorku od 35 stručnjaka za odnose s javnošću iz 35 različitih organizacija u Hrvatskoj pokazalo je da mjerenje učinkovitosti programa odnosa s javnošću u Hrvatskoj još uvijek nije u potpunosti implementirano u praksi, no postoji visoka razina svijesti o važnosti evaluacije u odnosima s javnošću. Rezultati pokazuju da PR stručnjaci radije koriste kvantitativne metode te da evaluaciju uglavnom koriste kao sumativno istraživanje.

Ključne riječi

evaluacija, odnosi s javnošću, korporativne komunikacije, korporativni sektor, PR metrika, Hrvatska

Hrčak ID:

171950

URI

https://hrcak.srce.hr/171950

Datum izdavanja:

30.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.310 *