Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22522/cmr20170225

Krizni menadžment u hotelskom poslovanju – uvid iz Hrvatske

Ivana Bilić orcid id orcid.org/0000-0002-9617-6611 ; Faculty of Economics, University of Split, Croatia
Smiljana Pivčević ; Faculty of Economics, University of Split, Croatia
Ana Čevra


Puni tekst: engleski pdf 371 Kb

str. 100-118

preuzimanja: 3.191

citiraj


Sažetak

Zbog brojnih posebnosti hotelskog poslovanja, osjetljivost ovog sektora na krizne situacije veća je u odnosu na druge gospodarske sektore. Međunarodni turizam i ugostiteljstvo kao ključni elementi turističke ponude izloženi su nizu kriza i katastrofa. Stoga koncept upravljanja kriznim situacijama mora imati značajnu ulogu u poslovanju turističkih poduzeća te se ovim pitanjem bavi ovaj rad. Započinje teorijskim okvirom koji daje pregled temeljnih odrednica turizma, koncepta krize i kriznog menadžmenta u međunarodnom turizmu te važnosti kriznog menadžmenta u hotelskom poslovanju. U empirijskom dijelu rada prikazani su rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 59 hotela u Splitsko-dalmatinskoj županiji s ciljem dobivanja uvida u njihov pristup postupanju u kriznim situacijama.

Ključne riječi

Hrčak ID:

191558

URI

https://hrcak.srce.hr/191558

Datum izdavanja:

28.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.736 *