Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20170226
Mediji o temi medijske pismenosti u hrvatskom obrazovnom sustavu
Danijel Labaš
orcid.org/0000-0002-2339-6277
; University Department of Croatian Studies, University of Zagreb, Croatia
Petra Marinčić
; Television Zapad, Croatia
Sažetak
Medijska pismenost, koja se posljednjih desetljeća ubrzano razvija u mnogim europskim zemljama, u Hrvatskoj je tek na početku. I dalje je isključen iz formalnih obrazovnih programa. U međuvremenu, postoje različiti neformalni oblici medijskog obrazovanja posvećeni informacijskoj i medijskoj pismenosti, najčešće zahvaljujući naporima nevladinih organizacija (Labaš, 2015). Kakav su utjecaj hrvatski internetski portali imali na medijsku pismenost i kakav je njihov stav o njoj i njenom mjestu u obrazovnom sustavu tijekom rasprave o kurikularnoj reformi te jesu li u tom razdoblju poticali raspravu sa zainteresiranom javnošću? Ovaj rad želi odgovoriti na ova pitanja istražujući napise novinskih portala (Večernji list, Jutarnji list, Slobodna Dalmacija, Novi list, Glas Slavonije i 24 sata) u vremenskom razdoblju od 1. siječnja do 1. srpnja 2016. godine.
Ključne riječi
mediji, obrazovanje, medijska i informacijska pismenost, hrvatski obrazovni sustav
Hrčak ID:
191559
URI
Datum izdavanja:
28.12.2017.
Posjeta: 1.581 *