Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22522/cmr20170226

Mediji o temi medijske pismenosti u hrvatskom obrazovnom sustavu

Danijel Labaš orcid id orcid.org/0000-0002-2339-6277 ; University Department of Croatian Studies, University of Zagreb, Croatia
Petra Marinčić ; Television Zapad, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 280 Kb

str. 120-137

preuzimanja: 660

citiraj


Sažetak

Medijska pismenost, koja se posljednjih desetljeća ubrzano razvija u mnogim europskim zemljama, u Hrvatskoj je tek na početku. I dalje je isključen iz formalnih obrazovnih programa. U međuvremenu, postoje različiti neformalni oblici medijskog obrazovanja posvećeni informacijskoj i medijskoj pismenosti, najčešće zahvaljujući naporima nevladinih organizacija (Labaš, 2015). Kakav su utjecaj hrvatski internetski portali imali na medijsku pismenost i kakav je njihov stav o njoj i njenom mjestu u obrazovnom sustavu tijekom rasprave o kurikularnoj reformi te jesu li u tom razdoblju poticali raspravu sa zainteresiranom javnošću? Ovaj rad želi odgovoriti na ova pitanja istražujući napise novinskih portala (Večernji list, Jutarnji list, Slobodna Dalmacija, Novi list, Glas Slavonije i 24 sata) u vremenskom razdoblju od 1. siječnja do 1. srpnja 2016. godine.

Ključne riječi

mediji, obrazovanje, medijska i informacijska pismenost, hrvatski obrazovni sustav

Hrčak ID:

191559

URI

https://hrcak.srce.hr/191559

Datum izdavanja:

28.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.581 *