Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20180127
Uspon ambasadora robne marke: društveni udio, korporativna društvena odgovornost i utjecaj među utjecajnim osobama na društvenim mrežama
Brian G. Smith
; Purdue University, United States of America
Megan C. Kendall
; Purdue University, United States of America
Devin Knighton
; Purdue University, United States of America
Temi Wright
; Purdue University, United States of America
Sažetak
Jedan od utjecaja društvenih medija na odnose s javnošću bila je veza koju osiguravaju organizacijama sa skupinama dionika te potreba za prepoznavanjem novih i novonastalih skupina dionika i njihovog utjecaja na organizaciju. Jedna takva skupina dionika s utjecajem na društvenim mrežama i prepoznatljivošću u odnosima s javnošću su ambasadori robnih marki, koji distribuiraju organizacijski sadržaj društvenim mrežama. Ova studija ispituje značenja i motivaciju ambasadora robne marke u uspostavljanju odnosa s organizacijom te njihova razmatranja u predstavljanju i distribuciji sadržaja za organizaciju. Konkretno, ispitali smo razmatranje sadržaja o društveno odgovornom poslovanju (CSR) među ambasadorima brendova. Nalazi upućuju na složena razmatranja lojalnosti, obveza i udjela unutar odnosa ambasadora marke i organizacije. Vrijednost sadržaja DOP-a među veleposlanicima bila je upitna. Razmatraju se etička pitanja organizacijskih veza, uključujući naknade.
Ključne riječi
korporativna društvena odgovornost, brand ambasador, društveni mediji, etika, wOM
Hrčak ID:
204259
URI
Datum izdavanja:
30.7.2018.
Posjeta: 24.750 *