Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22522/cmr20180127

Uspon ambasadora robne marke: društveni udio, korporativna društvena odgovornost i utjecaj među utjecajnim osobama na društvenim mrežama

Brian G. Smith ; Purdue University, United States of America
Megan C. Kendall ; Purdue University, United States of America
Devin Knighton ; Purdue University, United States of America
Temi Wright ; Purdue University, United States of America


Puni tekst: engleski pdf 722 Kb

str. 6-29

preuzimanja: 8.223

citiraj


Sažetak

Jedan od utjecaja društvenih medija na odnose s javnošću bila je veza koju osiguravaju organizacijama sa skupinama dionika te potreba za prepoznavanjem novih i novonastalih skupina dionika i njihovog utjecaja na organizaciju. Jedna takva skupina dionika s utjecajem na društvenim mrežama i prepoznatljivošću u odnosima s javnošću su ambasadori robnih marki, koji distribuiraju organizacijski sadržaj društvenim mrežama. Ova studija ispituje značenja i motivaciju ambasadora robne marke u uspostavljanju odnosa s organizacijom te njihova razmatranja u predstavljanju i distribuciji sadržaja za organizaciju. Konkretno, ispitali smo razmatranje sadržaja o društveno odgovornom poslovanju (CSR) među ambasadorima brendova. Nalazi upućuju na složena razmatranja lojalnosti, obveza i udjela unutar odnosa ambasadora marke i organizacije. Vrijednost sadržaja DOP-a među veleposlanicima bila je upitna. Razmatraju se etička pitanja organizacijskih veza, uključujući naknade.

Ključne riječi

korporativna društvena odgovornost, brand ambasador, društveni mediji, etika, wOM

Hrčak ID:

204259

URI

https://hrcak.srce.hr/204259

Datum izdavanja:

30.7.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 21.751 *