Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22522/cmr20180129

Korporativna kulturna odgovornost i zajednička vrijednost u bankarskom sektoru. Eksplorativna studija u Italiji

Valentina Martino ; Department of Communication and Social Research, Sapienza University of Rome, Italy
Stefano Scarcella Prandstraller ; Department of Communication and Social Research, Sapienza University of Rome, Italy


Puni tekst: engleski pdf 407 Kb

str. 58-79

preuzimanja: 518

citiraj


Sažetak

Ovaj rad ima za cilj istražiti nove trendove i strateške pristupe koje promiču talijanske banke u području korporativne kulturne odgovornosti i komunikacije. Utemeljeno na pristupu studija više slučajeva, istraživanje se usredotočuje na politike i operativne aktivnosti koje su u posljednjem desetljeću proveli neki od najinovativnijih igrača u području upravljanja korporativnom umjetnošću i komunikacije, promičući inovativnu logiku društvenog dijeljenja i angažman dionika oko umjetničkih zbirki, događaja i digitalnih platformi banaka.

Ključne riječi

korporativna kulturna komunikacija, korporativna kulturna odgovornost, korporativna zajednička vrijednost, bankarska komunikacija i PR, umjetnička filantropija, korporativna društvena odgovornost

Hrčak ID:

204261

URI

https://hrcak.srce.hr/204261

Datum izdavanja:

30.7.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.116 *