Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22522/cmr20210272

Analiza raspoloženja tvitova predsjednika Trumpa: od pobjede na izborima do borbe protiv COVID-19

Mihael Kampić ; Faculty of Electrical Engineering and Computing, University of Zagreb
Marina Bagić Babac orcid id orcid.org/0000-0003-4979-2216 ; Faculty of Electrical Engineering and Computing, University of Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 844 Kb

str. 90-111

preuzimanja: 231

citiraj


Sažetak

Twitter, kao jedna od popularnih društvenih mreža današnjice i generator velikih podataka, može utjecati i mijenjati javni diskurs, pa ga politički kandidati intenzivno koriste kao sredstvo za privlačenje i održavanje pinga svojih pratitelja. Od predsjedničkih izbora Donalda Trumpa 2016., njegov Twitter račun s milijunima pratitelja postao je važan predmet raznih statističkih analiza, ponajviše zbog njegove kontroverze. Stoga ovaj rad koristi analizu sentimenta velikog skupa njegovih tweetova kako bi istražio njegov utjecaj, kao i skup afektivnih i kognitivnih aspekata njegovih poruka. Rezultati ove analize ukazuju na to kakva se saznanja u političkoj domeni mogu prepoznati iz tweetova i kako ih se može interpretirati.

Ključne riječi

društveni mediji, analiza sentimenta, leksikon sentimenta, predsjednik Trump, Twitter, tweetovi

Hrčak ID:

270155

URI

https://hrcak.srce.hr/270155

Datum izdavanja:

31.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 568 *