Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20210272
Analiza raspoloženja tvitova predsjednika Trumpa: od pobjede na izborima do borbe protiv COVID-19
Mihael Kampić
; Faculty of Electrical Engineering and Computing, University of Zagreb
Marina Bagić Babac
orcid.org/0000-0003-4979-2216
; Faculty of Electrical Engineering and Computing, University of Zagreb
Sažetak
Twitter, kao jedna od popularnih društvenih mreža današnjice i generator velikih podataka, može utjecati i mijenjati javni diskurs, pa ga politički kandidati intenzivno koriste kao sredstvo za privlačenje i održavanje pinga svojih pratitelja. Od predsjedničkih izbora Donalda Trumpa 2016., njegov Twitter račun s milijunima pratitelja postao je važan predmet raznih statističkih analiza, ponajviše zbog njegove kontroverze. Stoga ovaj rad koristi analizu sentimenta velikog skupa njegovih tweetova kako bi istražio njegov utjecaj, kao i skup afektivnih i kognitivnih aspekata njegovih poruka. Rezultati ove analize ukazuju na to kakva se saznanja u političkoj domeni mogu prepoznati iz tweetova i kako ih se može interpretirati.
Ključne riječi
društveni mediji, analiza sentimenta, leksikon sentimenta, predsjednik Trump, Twitter, tweetovi
Hrčak ID:
270155
URI
Datum izdavanja:
31.12.2021.
Posjeta: 998 *