Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Socijalni marketing u HIV/AIDS preventivnim programima

Tatjana Nemeth Blažić ; Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Zagreb, Hrvatska
Iva Jovović ; UNAIDS - Zajednički program UN za borbu protiv HIV//AIDS-a


Puni tekst: hrvatski PDF 1.941 Kb

str. 21-34

preuzimanja: 194

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je prikazati metode socijalnog marketinga koje smo koristili u okviru programa
rada centara za HIV savjetovanje i testiranje. U području prevencije HIV/AIDS-a programi
socijalnog marketinga pokazali su se kao učinkovita metoda u odgovoru na epidemiju HIV-a
pomažući u prihvaćanju i popularizaciji proizvoda i usluga koje se nude za prevenciju, a čime
značajno doprinose u cjelokupnom radu zaustavljanja i sprečavanja širenja HIV infekcije i
AIDS-a. Osim u području prevencije HIV/AIDS-a, metode socijalnog marketinga koriste se u
raznim područjima preventivne medicine kao važna komponenta u radu na očuvanju i
unapređenju zdravlja.

Ključne riječi

socijalni marketing,HIV savjetovanje i testiranje,prevencija HIV/AIDS-a

Hrčak ID:

299161

URI

https://hrcak.srce.hr/299161

Datum izdavanja:

7.1.2012.

Posjeta: 413 *