Stručni rad
Socijalni marketing u HIV/AIDS preventivnim programima
Tatjana Nemeth Blažić
; Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Zagreb, Hrvatska
Iva Jovović
; UNAIDS - Zajednički program UN za borbu protiv HIV//AIDS-a
Sažetak
Cilj ovog rada je prikazati metode socijalnog marketinga koje smo koristili u okviru programa
rada centara za HIV savjetovanje i testiranje. U području prevencije HIV/AIDS-a programi
socijalnog marketinga pokazali su se kao učinkovita metoda u odgovoru na epidemiju HIV-a
pomažući u prihvaćanju i popularizaciji proizvoda i usluga koje se nude za prevenciju, a čime
značajno doprinose u cjelokupnom radu zaustavljanja i sprečavanja širenja HIV infekcije i
AIDS-a. Osim u području prevencije HIV/AIDS-a, metode socijalnog marketinga koriste se u
raznim područjima preventivne medicine kao važna komponenta u radu na očuvanju i
unapređenju zdravlja.
Ključne riječi
socijalni marketing,HIV savjetovanje i testiranje,prevencija HIV/AIDS-a
Hrčak ID:
299161
URI
Datum izdavanja:
7.1.2012.
Posjeta: 413 *