Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

HiSTEMory – neograničene mogućnosti korelacije Povijesti i Matematike

Jelena Červenjak Kmoniček orcid id orcid.org/0009-0009-9740-8857 ; Osnovna škola Dobriša Cesarić Osijek
Anita Čorak orcid id orcid.org/0009-0003-6622-631X ; Osnovna škola Dobriša Cesarić Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 2.226 Kb

str. 76-81

preuzimanja: 200

citiraj


Sažetak

U radu su autorice istaknule nekoliko svojih primjera korelacije nastave povijesti i nastave matematike, s posebnim osvrtom na organizaciju školskog događaja, znanstveno-povijesnog kampa HiSTEMory kao rezultata takve suradnje. Ukazuju i primjerom potvrđuju da je realizacijom takvoga događaja vrlo uspješno ostvarena zajednička suradnja među učenicima osnovnih škola, učiteljima povjesničarima i matematičarima, lokalnom zajednicom i drugim institucijama koje su prepoznale vrijednost ovakve ideje. Autorice navode primjere znanstveno-povijesnih radionica održanih na HiSTEMory-ju koje su potaknule učenike na sudjelovanje, edukaciju i dodatno istraživanje. Takva aktualizacija učenika u procesu učenja razvija brojne vještine kojima će uspješnije rješavati probleme, donositi odluke, formirati osobnost, razvijati interes za interkulturalizam, znanost, medijsku i financijsku pismenost i drugih vještina suvremenog čovjeka.

Ključne riječi

korelacija predmeta; matematika; povijest; STEM; školski projekt

Hrčak ID:

299577

URI

https://hrcak.srce.hr/299577

Datum izdavanja:

1.12.2022.

Posjeta: 666 *