Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17234/Hieronymus.9.1

Usporedba obrazovnog potencijala profesionalnih sustava za podslovljavanje u oblaku i besplatnih samostalnih sustava za podslovljavanje

Andrea Bekafigo orcid id orcid.org/0009-0002-0813-8701 ; Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: engleski pdf 1.202 Kb

str. 1-34

preuzimanja: 237

citiraj

Prilozi: H9_1_Bekafigo_appendix.pdf


Sažetak

Na tržištu postoje dvije osnovne vrste sustava za podslovljavanje: samostalni sustavi za osobna računala i profesionalni sustavi u oblaku. Mogu biti besplatni i profesionalni. Tehnologija u oblaku nedavno se počela koristiti u edukacijske svrhe, pri čemu se neprofesionalni samostalni sustavi često koriste jer su uglavnom besplatni, a nude slične funkcije. U radu se istražuje obrazovni potencijal navedenih sustava kako bi se pokazalo postoji li značajna razlika u njihovoj funkciji u edukaciji podslovljavanja na sveučilišnoj razini. Proveden je upitnik na dvjema skupinama studenata koje su koristile jedan od navedenih sustava. Primarno se ispitivala percipirana razina usvajanja vještina podslovljavanja te zadovoljstvo pojedinim funkcijama programa. Samostalni sustavi i sustavi u oblaku pokazali su se podjednako učinkovitima u edukaciji podslovljavanja uz vrlo male razlike u usvajanju vještina, koje ovise o tome je li sustav besplatan ili profesionalan. Na temelju rezultata razmatraju se pitanja vezana uz obrazovanje.

Ključne riječi

podslovljavanje; softver za osobna računala; softver u oblaku; audiovizualno prevođenje; tehnologija

Hrčak ID:

299777

URI

https://hrcak.srce.hr/299777

Datum izdavanja:

21.4.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 934 *