Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

https://doi.org/10.15516/cje.v25i1.4565

Iskustva samoregulacije učenja u nastavi na daljinu

Slavica Šimić Šašić orcid id orcid.org/0000-0002-4465-1716 ; Department of Teacher and Preschool-Teacher Education, University of Zadar


Puni tekst: engleski pdf 338 Kb

str. 179-211

preuzimanja: 88

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 338 Kb

str. 179-211

preuzimanja: 78

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja bio je ispitati iskustva samoregulacije učenja i stav prema nastavi na daljinu učenika viših razreda osnovne i učenika srednje škole. U istraživanju je sudjelovalo 1463 učenika iz osam županija s područja Republike Hrvatske. PodaTci su prikupljeni pomoću: Upitnika sociodemografskih podataka, Skale stavova o nastavi na daljinu i Skale komponenti samoreguliranoga učenja. Rezultati su pokazali da učenici imaju umjereno negativan stav prema nastavi na daljinu, umjereno do visoko izražene komponente proaktivne samoregulacije, nešto niže komponente obrambene samoregulacije i vrlo dobar uspjeh. Utvrđene su razlike u stavu prema nastavi na daljinu, komponentama samoregulacije učenja i školskom uspjehu s obzirom na vrstu škole, spol i mjesto življenja učenika. Učenje učenika osnovne škole u nastavi na daljinu više je samoregulirano nego učenje učenika u klasičnoj nastavi. Također je utvrđeno da su komponente samoregulacije učenja i vrijeme provedeno u nastavi značajni prediktori školskoga uspjeha u nastavi na daljinu.

Ključne riječi

nastava na daljinu; samoregulacija učenja; stavovi prema nastavi na daljinu

Hrčak ID:

302996

URI

https://hrcak.srce.hr/302996

Datum izdavanja:

29.3.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 362 *