Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.22598/at/2022.35.1.79

PREMA BOLJEM RAZUMIJEVANJU DINAMIKE I UTJECAJA PONAŠANJA I ODLUKA O PUTOVANJU POTROŠAČA KAO ODGOVORI NA KRIZE – ANALIZA NA TEMELJU METODE SLR

Szabina Végi orcid id orcid.org/0000-0002-1680-9555 ; University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Pécs, Hungary
János Csapó orcid id orcid.org/0000-0001-6645-8629 ; University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Pécs, Hungary


Puni tekst: hrvatski pdf 5.172 Kb

str. 79-111

preuzimanja: 258

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 5.172 Kb

str. 79-111

preuzimanja: 271

citiraj


Sažetak

Turizam je ekonomska aktivnost koja je posljednih desetljeća doživjela najdinamičniji razvoj, ali ga karakterizira i osjetljivost u mnogim aspektima. Kako je pandemija Covid-a-19 prouzročila globalno drastična usporavanja i izazove kao nikada ranije, autori smatraju da je važno učiti iz prošlosti kako bi se razumjela priroda kriza u turizmu te mikro- i makroekonomski odgovori na njih te kako bi se bolje pripremili na njih. Cilj je ove rasprave mapirati prošle krize koje su utjecale na turizam i analizirati njihov utjecaj na odluke o putovanjima prema vrsti krize uz korištenje metodologije sustavnog pregleda literature (SLR). Autori vjeruju da rezultati ukazuju na razloge za sve veću potrebu proširivanja našeg akademskog i praktičnog znanja o segmentaciji tržišta potrošača. Na osnovu ukupnih rezultata pregleda, ovaj rad doprinosi boljem razumijevanju utjecaja kriza na odluke o putovanju kako bi se izvijestilo o dostignutim i budućim teoretskim i empirijskim saznanjima u području, naročito u marketingu i planiranju u turizmu. Nakon rasprave teorijskih i praktičnih implikacija rezultata te interpretacije prirode studije, članak zaključuje pozivom na daljnja ciljana istraživanja.

Ključne riječi

krize; odluke o putovanju; potrošačko ponašanje; klasifikacija; sustavan pregled literature (SLR)

Hrčak ID:

304680

URI

https://hrcak.srce.hr/304680

Datum izdavanja:

26.6.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.292 *