Stručni rad
Predmetna identifikacija geografije u gimnazijskim udžbenicima
Karlo Lugomer
Puni tekst: hrvatski pdf 171 Kb
str. 7-24
preuzimanja: 215
citiraj
APA 6th Edition
Lugomer, K. (2013). Predmetna identifikacija geografije u gimnazijskim udžbenicima. Geografski horizont, 59 (1.), 7-24. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/304852
MLA 8th Edition
Lugomer, Karlo. "Predmetna identifikacija geografije u gimnazijskim udžbenicima." Geografski horizont, vol. 59, br. 1., 2013, str. 7-24. https://hrcak.srce.hr/304852. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Lugomer, Karlo. "Predmetna identifikacija geografije u gimnazijskim udžbenicima." Geografski horizont 59, br. 1. (2013): 7-24. https://hrcak.srce.hr/304852
Harvard
Lugomer, K. (2013). 'Predmetna identifikacija geografije u gimnazijskim udžbenicima', Geografski horizont, 59(1.), str. 7-24. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/304852 (Datum pristupa: 23.11.2024.)
Vancouver
Lugomer K. Predmetna identifikacija geografije u gimnazijskim udžbenicima. Geografski horizont [Internet]. 2013 [pristupljeno 23.11.2024.];59(1.):7-24. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/304852
IEEE
K. Lugomer, "Predmetna identifikacija geografije u gimnazijskim udžbenicima", Geografski horizont, vol.59, br. 1., str. 7-24, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/304852. [Citirano: 23.11.2024.]
Sažetak
Pogrešna percepcija geografije u javnosti rezultat je složenog utjecaja različitih čimbenika među kojima
značajno mjesto zauzima poučavanje geografskih sadržaja tijekom primarnog i sekundarnog obrazovanja.
Poseban je naglasak, pritom, na udžbenicima i načinu na koji se geografija u njima definira.
Ključne riječi
geografija; udžbenik; nastavni predmet
Hrčak ID:
304852
URI
https://hrcak.srce.hr/304852
Datum izdavanja:
27.6.2013.
Posjeta: 419
*