Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Djeca i virtualni sadržaji

Krunoslav Mijatov orcid id orcid.org/0009-0007-6173-4904 ; Gradska knjižnica Beli Manastir
Danica Bukna orcid id orcid.org/0009-0009-2114-9211 ; Gradska knjižnica Beli Manastir


Puni tekst: hrvatski pdf 284 Kb

str. 45-59

preuzimanja: 145

citiraj


Sažetak

Knjižnice kao ustanove trebale bi pružiti kvalitetnu i pouzdanu informaciju djeci i mladima i na taj način pridonijeti njihovu rastu i razvoju. To može učiniti, kako slobodnim pristupom literaturi, tako i dijeljenjem sadržaja na društvenim mrežama koje su, priznali mi to ili ne, danas možda najinformativnijeg karaktera, upravo stoga što su dostupne u svakom trenutku, neovisno o tome je li korisnik u čekaonici, javnom prijevozu, na ulici ili kod kuće. Gradska knjižnica Beli Manastir tijekom 2021. godine velike je napore uložila u virtualna događanja i motivaciju korisnika na praćenje knjižničnih sadržaja na društvenim mrežama. Tijekom osmišljavanja programâ, knjižničari su se vodili mišlju kako u godinama u kojima mladi spoznaju život, čitanje može biti jedna od onih stvari koje im pomažu misliti i kritički promišljati. Upravo je ovaj rad prikaz kako se digitalni video sadržaji mogu implementirati u postojeće sadržaje na društvenim mrežama i na taj način zaintrigirati i poticati na čitanje ili samostalno učenje nečeg novog, u prvom redu, one najmlađe, a zatim i sve druge zainteresirane. Nadalje, u ovom radu bit će prikazana obrazovna uloga društvenih mreža na temelju programa koji je osmišljen tijekom navedenog razdoblja.

Ključne riječi

digitalno doba, društvene mreže, djeca, edukacija, mediji

Hrčak ID:

305823

URI

https://hrcak.srce.hr/305823

Datum izdavanja:

10.7.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 346 *