Preliminary communication
KULTURNI TURISTI I IZVORI INFORMACIJA
Deša Karamehmedović
; Herzegovina University, Faculty of Social Sciences Dr Milenko Brkić, Department of Tourism, Ecology and Maintenance of the Environment
Abstract
Razvoj novih tehnologija ubrzano mijenja oblike komunikacije posebno u ovom stoljeću. Virtualni svijet donosi mnoge prednosti za sve dionike u turizmu. Svrha ovoga članka bila je identifikacija glavnih izvora informiranja kulturnih turista koji posjećuju Dubrovniku u posezoni i to prije same posjete i za vrijeme boravka u Dubrovniku. Empirijsko istraživanje provedeno je u rujnu i listopadu 2015., a analizirani su rezultati za 211 posjetitelja. Rezultati pokazuju dominaciju Interneta kao izvora informacija. Doprinos ovog rada je u selektivnom pristupu (niche approach) samog istraživanja koje se očituje u povezivanju ciljne grupe, kulturnih turista, s izvorima informacija. Rezultati se mogu upotrijebiti za potrebe destinacijskog marketinga. Internet pruža mnoge mogućnosti marketinškim ekspertima posebno u području komunikacija jer mogu vrlo brzo dobiti povratnu informaciju. To je ključno jer su dva glavna čimbenika kvalitete modernog destinacijskog proizvoda kvaliteta svih njegovih segmenata (proizvodi i ljudi) i kvaliteta komunikacije.
Keywords
izvori informacija; Internet; kulturni/baštinski turisti; ciljno tržište; Dubrovnik
Hrčak ID:
230535
URI
Publication date:
19.12.2019.
Visits: 1.349 *