Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

KULTURNI TURISTI I IZVORI INFORMACIJA

Deša Karamehmedović ; Herzegovina University, Faculty of Social Sciences Dr Milenko Brkić, Department of Tourism, Ecology and Maintenance of the Environment


Puni tekst: engleski pdf 331 Kb

str. 533-552

preuzimanja: 457

citiraj


Sažetak

Razvoj novih tehnologija ubrzano mijenja oblike komunikacije posebno u ovom stoljeću. Virtualni svijet donosi mnoge prednosti za sve dionike u turizmu. Svrha ovoga članka bila je identifikacija glavnih izvora informiranja kulturnih turista koji posjećuju Dubrovniku u posezoni i to prije same posjete i za vrijeme boravka u Dubrovniku. Empirijsko istraživanje provedeno je u rujnu i listopadu 2015., a analizirani su rezultati za 211 posjetitelja. Rezultati pokazuju dominaciju Interneta kao izvora informacija. Doprinos ovog rada je u selektivnom pristupu (niche approach) samog istraživanja koje se očituje u povezivanju ciljne grupe, kulturnih turista, s izvorima informacija. Rezultati se mogu upotrijebiti za potrebe destinacijskog marketinga. Internet pruža mnoge mogućnosti marketinškim ekspertima posebno u području komunikacija jer mogu vrlo brzo dobiti povratnu informaciju. To je ključno jer su dva glavna čimbenika kvalitete modernog destinacijskog proizvoda kvaliteta svih njegovih segmenata (proizvodi i ljudi) i kvaliteta komunikacije.

Ključne riječi

izvori informacija; Internet; kulturni/baštinski turisti; ciljno tržište; Dubrovnik

Hrčak ID:

230535

URI

https://hrcak.srce.hr/230535

Datum izdavanja:

19.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.349 *