Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

“PUSH-PULL” ANALIZA U FUNKCIJI KREIRANJA HOLISTIČKOG MARKETINGA DESTINACIJE KULTURNE BAŠTINE: PRIMJER DUBROVNIKA

Deša Karamehmedović orcid id orcid.org/0000-0001-8140-9067 ; Herzegovina University


Puni tekst: engleski pdf 348 Kb

str. 29-51

preuzimanja: 1.816

citiraj


Sažetak

Primjena holističkog marketinga u destinaciji kulturne baštine omogućava samoodrživost kulturne baštine, ali i dugoročnu održivost same destinacije. Treći važan marketinški cilj je kreiranjeturističke ponude koja će zadovoljiti očekivanja posjetitelja. Pitanje očekivanja je povezano s psihološkim karakteristikama turista, prvenstveno motivacijom. Glavni cilj istraživanja kulturno turističke potražnje prezentirane u ovoj studiji je bio identifikacija glavnih motiva u izboru Dubrovnika kao destinacije za posjet u posezoni uz uporabu „push-pull“ analize. Rezultati pokazuju da je najvažniji push faktor „učenje o kulturi, povijesti, baštini Dubrovnika“, a najvažniji pull faktor su „gradske zidine“. Informacije dobivene istraživanjem su važne marketarima za identificiranje ciljnih tržišta, kreiranje inovativnih i visoko kvalitetnih kulturno turističkih proizvoda, bolju komunikaciju i unaprjeđenje razumijevanja između svih dionika.

Ključne riječi

Dubrovnik; kulturno turistička potražnja; motivacija; motiv kultura; “push-pull” analiza

Hrčak ID:

202271

URI

https://hrcak.srce.hr/202271

Datum izdavanja:

27.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.388 *