Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ČIMBENICI POVEZANI S ONLINE GRUPNOM KUPOVINOM UZ STATIČKE CIJENE

Antonia Bralić ; Faculty of Economics, University of Split
Mario Jadrić ; Faculty of Economics, University of Split
Maja Ćukušić orcid id orcid.org/0000-0002-7553-8273 ; Faculty of Economics, University of Split


Puni tekst: engleski pdf 402 Kb

str. 65-84

preuzimanja: 747

citiraj


Sažetak

Brojni znanstvenici istražuju ključne utjecaje na online ponašanje kupaca i spremnost za obavljanjem online transakcija. Širenje online stranica za grupnu kupovinu bez sumnje mijenja marketinške strategije i navike kupaca. Svrha ovog istraživanja je istražiti i identificirati ključne čimbenike koji utječu na kupovinu s internetskih stranica za grupnu kupovinu među studentskom populacijom. Kako bi se analizirala tema istraživanja rabila se anketa među skupinom studenata u nadziranom okruženju. U skladu s važnim spoznajama vezanim uz ključne utjecaje, regresijska analiza pokazala je da su povjerenje, transakcijski trošak i percipirana sigurnost značajni utjecaji na namjeru studenata da se uključe u online grupnu kupovinu, dok privatnost na internetu ne utječe.

Ključne riječi

Grupna kupovina; online kupovina; povjerenje; percipirana sigurnost; trošak transakcije

Hrčak ID:

123479

URI

https://hrcak.srce.hr/123479

Datum izdavanja:

26.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.422 *