Prethodno priopćenje
ODREĐIVANJE MOTIVA PUTOVANJA U KONTEKSTU WELNESS TURIZMA
Ana Težak Damijanić
orcid.org/0000-0002-9145-4176
; Institute of Agriculture and Tourism, Department of Tourism, Poreč
Zdravko Šergo
; Institute of Agriculture and Tourism, Department of Tourism, Poreč
Sažetak
Wellness turizam je relativno novi oblik turizma koji se temelji na posebnim interesima potrošača. S ciljem stvaranja odgovarajuće marketinške strategije potrebno je bolje upoznati motive putovanja ovoga segmenta. Svrha rada je istražiti motive putovanja u kontekstu wellness turizma. Ciljevi rada su dvostruki: 1) utvrditi u kojoj je mjeri općenita struktura unutarnjih i vanjskih motiva putovanja primjenjiva u slučaju turista koji smatraju wellness usluge važnim vanjskim motivom putovanja i 2) utvrditi vezu između motiva putovanja i različitih sociodemografskih karakteristika te karakteristika turista vezanih uz putovanje.
Ključne riječi
motivi putovanja; wellness turizam; wellness usluge
Hrčak ID:
104525
URI
Datum izdavanja:
28.6.2013.
Posjeta: 5.100 *