Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ODREĐIVANJE MOTIVA PUTOVANJA U KONTEKSTU WELNESS TURIZMA

Ana Težak Damijanić orcid id orcid.org/0000-0002-9145-4176 ; Institute of Agriculture and Tourism, Department of Tourism, Poreč
Zdravko Šergo ; Institute of Agriculture and Tourism, Department of Tourism, Poreč


Puni tekst: engleski pdf 223 Kb

str. 3-20

preuzimanja: 2.223

citiraj


Sažetak

Wellness turizam je relativno novi oblik turizma koji se temelji na posebnim interesima potrošača. S ciljem stvaranja odgovarajuće marketinške strategije potrebno je bolje upoznati motive putovanja ovoga segmenta. Svrha rada je istražiti motive putovanja u kontekstu wellness turizma. Ciljevi rada su dvostruki: 1) utvrditi u kojoj je mjeri općenita struktura unutarnjih i vanjskih motiva putovanja primjenjiva u slučaju turista koji smatraju wellness usluge važnim vanjskim motivom putovanja i 2) utvrditi vezu između motiva putovanja i različitih sociodemografskih karakteristika te karakteristika turista vezanih uz putovanje.

Ključne riječi

motivi putovanja; wellness turizam; wellness usluge

Hrčak ID:

104525

URI

https://hrcak.srce.hr/104525

Datum izdavanja:

28.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.390 *