Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.56321/ijmbs.9.14.26

PREMA KONCEPTUALNOM MODELU MJERENJA UTJECAJA INOVACIJE USLUGA NA POSLOVNI UČINAK2

Sipho Selatole Makgopa ; University of South Africa, Pretoria, South Africa


Full text: english pdf 1.044 Kb

page 24-32

downloads: 97

cite


Abstract

Svrha ovog rada je razviti konceptualni model kojeg je moguće koristiti za mjerenje utjecaja inovacije usluga na poslovni učinak. Teorija adaptivne složenosti usvojena je kao sveobuhvatni teorijski fokus u ovom radu. Kako bi se postigao cilj istraživanja u radu, proveden je pregled literature prethodnih studija o utjecaju inovacije usluga na uspješnost poslovanja za razdoblje od 2010. do 2023. godine. U ovom se radu tvrdi da se ne smije zanemariti utjecaj okolišnih čimbenika na odnos između inovacije usluga i poslovne uspješnosti. U radu su prikazani budući smjerovi istraživanja.

Keywords

poslovni učinak; usluge; inovacija usluga; organizacija usluga; menadžment inovacija

Hrčak ID:

307467

URI

https://hrcak.srce.hr/307467

Publication date:

1.7.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 255 *