Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.56321/ijmbs.9.14.26

PREMA KONCEPTUALNOM MODELU MJERENJA UTJECAJA INOVACIJE USLUGA NA POSLOVNI UČINAK2

Sipho Selatole Makgopa ; University of South Africa, Pretoria, South Africa


Puni tekst: engleski pdf 1.044 Kb

str. 24-32

preuzimanja: 100

citiraj


Sažetak

Svrha ovog rada je razviti konceptualni model kojeg je moguće koristiti za mjerenje utjecaja inovacije usluga na poslovni učinak. Teorija adaptivne složenosti usvojena je kao sveobuhvatni teorijski fokus u ovom radu. Kako bi se postigao cilj istraživanja u radu, proveden je pregled literature prethodnih studija o utjecaju inovacije usluga na uspješnost poslovanja za razdoblje od 2010. do 2023. godine. U ovom se radu tvrdi da se ne smije zanemariti utjecaj okolišnih čimbenika na odnos između inovacije usluga i poslovne uspješnosti. U radu su prikazani budući smjerovi istraživanja.

Ključne riječi

poslovni učinak; usluge; inovacija usluga; organizacija usluga; menadžment inovacija

Hrčak ID:

307467

URI

https://hrcak.srce.hr/307467

Datum izdavanja:

1.7.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 259 *