Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.46640/imr.12.23.2
Bog
Sead Alić
; Centar za filozofiju medija, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Ovaj tekst i ovaj pristup žele skrenuti pozornost na oblike ljudskog posredovanja ideje Boga; na smrt medija u kojima se Bog objavio, a koja koincidira sa gubitkom povjerenjem u ideju Boga, koja je previše ljudskom.
U tom smislu govori se o ‘zemaljskom Bogu’ koji različitim interesnim grupama služi kao izgovor za djelovanje ili nedjelovanje.
Ideja Boga vratila se njegovoj barbarskoj nazočnosti u životima naših naroda. Nebo je podijeljeno. Bog je postao izgovor za idole i njihove institucije, bogove među ljudima.
Na pravim vjernicima je pokušati ujediniti nebo i pokušati čuti nebo nekim novim medijem.
Ključne riječi
Bog; mediji; vjernici; nebo; idol; institucija
Hrčak ID:
308274
URI
Datum izdavanja:
25.9.2023.
Posjeta: 514 *