Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v25i3.4695
Učinak domaće zadaće na postignuća učenika: metaanaliza
Esen Turan Ozpolat
orcid.org/0000-0002-0692-7953
; Adıyaman University, Education Faculty
Berna Karakoc
orcid.org/0000-0001-7720-0789
; Kilis 7 Aralık University, School of Physical Education and Sports
Ibrahim Yildirim
; Gaziantep University, Gaziantep Education Faculty
Kevser Eryilmaz
orcid.org/0000-0002-8096-770X
; Ministry of Education
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja bio je primjenom metaanalize objediniti rezultate eksperimentalnih istraživanja provedenih od 2000. do 2019. godine koja su se bavila učinkom domaće zadaće na akademska postignuća učenika. Deset radova prijavljenih u bazama Google Scholar i Nacionalni centar za disertacije Vijeća za visoko obrazovanje (YÖK) između 2000. i 2019. uključeno je u analizu na temelju određenih kriterija. U istraživanje je također uključena analiza podskupina te utvrđivanje općega učinka domaće zadaće na akademsko postignuće. Rezultati su pokazali da je Hedgesova g vrijednost bila značajna; iznosila je 0,970, što otkriva opći učinak domaće zadaće na postignuća učenika. Nadalje, analiza je pokazala da se učinak domaće zadaće na postignuća učenika značajno razlikuje ovisno o školskoj razini i različitim poddimenzijama koje su prethodno prijavljene.
Ključne riječi
domaća zadaća; metaanaliza; postignuće
Hrčak ID:
309697
URI
Datum izdavanja:
28.9.2023.
Posjeta: 1.330 *