Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v25i3.4695

Učinak domaće zadaće na postignuća učenika: metaanaliza

Esen Turan Ozpolat orcid id orcid.org/0000-0002-0692-7953 ; Adıyaman University, Education Faculty
Berna Karakoc orcid id orcid.org/0000-0001-7720-0789 ; Kilis 7 Aralık University, School of Physical Education and Sports
Ibrahim Yildirim ; Gaziantep University, Gaziantep Education Faculty
Kevser Eryilmaz orcid id orcid.org/0000-0002-8096-770X ; Ministry of Education


Puni tekst: engleski PDF 12 Kb

str. 835-858

preuzimanja: 294

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 233 Kb

str. 835-858

preuzimanja: 513

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga istraživanja bio je primjenom metaanalize objediniti rezultate eksperimentalnih istraživanja provedenih od 2000. do 2019. godine koja su se bavila učinkom domaće zadaće na akademska postignuća učenika. Deset radova prijavljenih u bazama Google Scholar i Nacionalni centar za disertacije Vijeća za visoko obrazovanje (YÖK) između 2000. i 2019. uključeno je u analizu na temelju određenih kriterija. U istraživanje je također uključena analiza podskupina te utvrđivanje općega učinka domaće zadaće na akademsko postignuće. Rezultati su pokazali da je Hedgesova g vrijednost bila značajna; iznosila je 0,970, što otkriva opći učinak domaće zadaće na postignuća učenika. Nadalje, analiza je pokazala da se učinak domaće zadaće na postignuća učenika značajno razlikuje ovisno o školskoj razini i različitim poddimenzijama koje su prethodno prijavljene.

Ključne riječi

domaća zadaća; metaanaliza; postignuće 

Hrčak ID:

309697

URI

https://hrcak.srce.hr/309697

Datum izdavanja:

28.9.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.330 *