Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/pi-be/2023.17.2.73

VAŽNOST ŠKOLSKE KULTURE I IDENTITETA ŠKOLE TIJEKOM PANDEMIJE COVID-19

Dinko Jukić orcid id orcid.org/0000-0002-5595-4245 ; Trade and Commercial School “Davor Milas” Osijek, Croatia
Dario Dunković ; University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, Croatia
Zvjezdana Penava Brekalo ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 756 Kb

str. 74-97

preuzimanja: 336

citiraj


Sažetak

Rad istražuje i analizira važnost školske kulture, identiteta nastavnika i
korporativnog identiteta tijekom pandemije COVID-19. Istraživanje je utemeljeno na
kvalitativnoj metodologiji, tj. tematskoj analizi znanstvenih radova iz područja
korporativnog marketinga prema Balmerovom modelu AC2ID testa i Beijaardovom
konstruktu nastavnikova identiteta. U radu su prikazane snage i slabosti online učenja
kao i strategije poučavanje tijekom COVID-19 pandemije. Naglašavaju se važnost
pružanja podrške nastavnicima od strane ravnatelja jer se na taj način ostvaruje
pozitivna školska klima. U radu se upućuje na postojanje različitih identiteta škole, a
modelom AC2ID testa objašnjavaju se interdisciplinarne korelacije identiteta nastavnika,
identiteta škole i školske kulture. Predleže se konceptualni model zadovoljstva koji na
teorijskoj razini objašnjava povezanost zadovoljstva nastavnika, ravnatelja, roditelja i
svih zaposlenika u školskom menadžmentu. Model može poslužiti kao analitički alat uz
pomoć kojeg školski menadžment može kreirati strategiju izgradnje identiteta škole.

Ključne riječi

COVID-19; e-učenje; identitet; nastavnici; školska kultura.

Hrčak ID:

311098

URI

https://hrcak.srce.hr/311098

Datum izdavanja:

11.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 768 *