Poslovna izvrsnost, Vol. 17 No. 2, 2023.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/pi-be/2023.17.2.73
VAŽNOST ŠKOLSKE KULTURE I IDENTITETA ŠKOLE TIJEKOM PANDEMIJE COVID-19
Dinko Jukić
orcid.org/0000-0002-5595-4245
; Trade and Commercial School “Davor Milas” Osijek, Croatia
Dario Dunković
; University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, Croatia
Zvjezdana Penava Brekalo
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Croatia
Sažetak
Rad istražuje i analizira važnost školske kulture, identiteta nastavnika i
korporativnog identiteta tijekom pandemije COVID-19. Istraživanje je utemeljeno na
kvalitativnoj metodologiji, tj. tematskoj analizi znanstvenih radova iz područja
korporativnog marketinga prema Balmerovom modelu AC2ID testa i Beijaardovom
konstruktu nastavnikova identiteta. U radu su prikazane snage i slabosti online učenja
kao i strategije poučavanje tijekom COVID-19 pandemije. Naglašavaju se važnost
pružanja podrške nastavnicima od strane ravnatelja jer se na taj način ostvaruje
pozitivna školska klima. U radu se upućuje na postojanje različitih identiteta škole, a
modelom AC2ID testa objašnjavaju se interdisciplinarne korelacije identiteta nastavnika,
identiteta škole i školske kulture. Predleže se konceptualni model zadovoljstva koji na
teorijskoj razini objašnjava povezanost zadovoljstva nastavnika, ravnatelja, roditelja i
svih zaposlenika u školskom menadžmentu. Model može poslužiti kao analitički alat uz
pomoć kojeg školski menadžment može kreirati strategiju izgradnje identiteta škole.
Ključne riječi
COVID-19; e-učenje; identitet; nastavnici; školska kultura.
Hrčak ID:
311098
URI
Datum izdavanja:
11.12.2023.
Posjeta: 768 *