Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

TEORIJSKI TEMELJENA ANALIZA, RAZVOJ I EVALUACIJA NASTAVNOG PROCESA KAO OSNOVA ZAnKVALITETU NASTAVE – POSLJEDICE ZA OBRAZOVANJE

Gerhard Tulodziecki ; University of Paderborn, Faculty of Cultural Studies, Germany


Puni tekst: njemački pdf 114 Kb

str. 79-96

preuzimanja: 902

citiraj


Sažetak

Članak se bavi pitanjem na koji način teorijski temeljena
analiza, razvoj i evaluacija nastavnih primjera predstavlja prikladan postupak kojim bi se u obrazovanju učitelja odredile kompetencije učitelja koje bi omogućile visoku kvalitetu nastave koja bi poticala učenje i razvoj. Teorijski temeljena analiza polazi od postavke da studenti trebaju promatrati ne samo preduvjete i ciljeve učenja nego i aktivnosti učenja i poučavanja na temelju teorija ljudskog razvoja, učenja i poučavanja. Za teorijski temeljen razvoj nastave
formuliraju se teorijske pretpostavke koje se potom koriste kao osnova za koncipiranje nastavnih primjera. Kod evaluacije je u središtu empirijsko provjeravanje teorijskih iskaza. Odgovarajući procesi analize, predlaganja ili evaluacije dovode do toga sa studenti, budući učitelj, kroz vlastite aktivnosti dolaze do značajnih saznanja, a jaz između teorije i prakse pretvara se u plodonosni
odnos razmjene i istraživačkog učenja te se tako osigurava kvaliteta
nastave.

Ključne riječi

teorija razvoja; obrazovanje učitelja; teorija učenja; nastava – analiza; razvoj i evaluacija; istraživanje u nastavi

Hrčak ID:

28678

URI

https://hrcak.srce.hr/28678

Datum izdavanja:

25.6.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 3.484 *