Odgojne znanosti, Vol. 10 No. 1(15), 2008.
Prethodno priopćenje
POTREBA UNAPRJEĐIVANJA SVEUČILIŠNE NASTAVE
Anđelka Peko
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku
Vesnica Mlinarević
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku
Vesna Buljubašić-Kuzmanović
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku
Sažetak
Unaprjeđivanje sveučilišne nastave ovisi o međusobno povezanim
čimbenicima: studentima, nastavnicima i odgojno-obrazovnoj instituciji. Provedeno je istraživanje s ciljem utvrđivanja oblika i stupnjeva aktivnoga sudjelovanja studenata u nastavi. Ispitanici (N=72) bili su studenti pedagogije i studenti učiteljskoga studija s osječkoga sveučilišta. Empirijski rezultati istraživanja pokazuju prisutnost različitih oblika i stupnjeva aktivnosti u nastavi ostvarenoj na studiju pedagogije i učiteljskome studiju. Studenti traže više aktivnoga sudjelovanja u nastavnom procesu kroz istraživanja i fleksibilan pristup te uočavanje važnosti kritičnosti i samokritičnosti, kao i prilagodljivosti na nove situacije i različitosti. Stoga predlažu potrebu dopunske pedagoške izobrazbe nastavnika, jer se danas zahtijevaju drukčije nastavne kompetencije sveučilišnih nastavnika.
Ključne riječi
studenti; sveučilišni nastavnici; sveučilišna nastava; aktivno sudjelovanje
Hrčak ID:
28685
URI
Datum izdavanja:
25.6.2008.
Posjeta: 2.996 *