Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

POTREBA UNAPRJEĐIVANJA SVEUČILIŠNE NASTAVE

Anđelka Peko ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku
Vesnica Mlinarević ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku
Vesna Buljubašić-Kuzmanović ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku


Puni tekst: hrvatski pdf 340 Kb

str. 195-208

preuzimanja: 1.004

citiraj


Sažetak

Unaprjeđivanje sveučilišne nastave ovisi o međusobno povezanim
čimbenicima: studentima, nastavnicima i odgojno-obrazovnoj instituciji. Provedeno je istraživanje s ciljem utvrđivanja oblika i stupnjeva aktivnoga sudjelovanja studenata u nastavi. Ispitanici (N=72) bili su studenti pedagogije i studenti učiteljskoga studija s osječkoga sveučilišta. Empirijski rezultati istraživanja pokazuju prisutnost različitih oblika i stupnjeva aktivnosti u nastavi ostvarenoj na studiju pedagogije i učiteljskome studiju. Studenti traže više aktivnoga sudjelovanja u nastavnom procesu kroz istraživanja i fleksibilan pristup te uočavanje važnosti kritičnosti i samokritičnosti, kao i prilagodljivosti na nove situacije i različitosti. Stoga predlažu potrebu dopunske pedagoške izobrazbe nastavnika, jer se danas zahtijevaju drukčije nastavne kompetencije sveučilišnih nastavnika.

Ključne riječi

studenti, sveučilišni nastavnici, sveučilišna nastava, aktivno sudjelovanje

Hrčak ID:

28685

URI

https://hrcak.srce.hr/28685

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.075 *