Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.36978/cte.7.2.8

Cjeloživotno obrazovanje – imperativ ili opcija

Barnard Vukelić orcid id orcid.org/0000-0002-1579-4830 ; Polytechnic of Rijeka, Croatia
Zlatko Šehanović ; Polytechnic of Rijeka, Croatia
Loreta Jurišić ; Polytechnic of Rijeka, Croatia


Full text: croatian pdf 1.065 Kb

page 76-82

downloads: 74

cite


Abstract

Ovaj članak istražuje značaj cjeloživotnog obrazovanja na razvoj pojedinca. Iako je cjeloživotno obrazovanje jedan od osnovnih razvojnih koncepata Europske unije i Republike Hrvatske istaknut kroz brojne dokumente i zakone, osobe, studenti, zaposleni, nezaposleni i stariji, koje trebaju prihvatiti taj koncept su ključne da bi se te politike realizirale. Kroz analizu problema i izazova te provedenog istraživanja, članak naglašava važnost cjeloživotnog obrazovanja i njegovog utjecaja kako na pojedinca tako i na ekonomiju.

Keywords

razvoj; cjeloživotno obrazovanje; edukacija; izazovi razvoja; jačanje ekonomije

Hrčak ID:

311616

URI

https://hrcak.srce.hr/311616

Publication date:

18.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 189 *