Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22598/at/2023.35.2.205

KAKO POTAKNUTI OŽIVLJAVANJE TURIZMA NAKON COVIDA-19: ULOGA ODRŽAVANJA DRUŠTVENE DISTANCE

Bo Chen ; School of Management, Hefei University of Technology, China
Tariq Mehmood ; School of Management, Hefei University of Technology, China
Shafaqat Mehmood ; Faculty of Management Studies, University of Central Punjab, Pakistan; College of Management, Shenzhen University, Shenzhen, China


Puni tekst: hrvatski pdf 4.485 Kb

str. 205-237

preuzimanja: 68

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 4.485 Kb

str. 205-237

preuzimanja: 56

citiraj


Sažetak

U ovome radu ispituje se oživljavanje turizma nakon Covida-19 i učinak održavanja društvene distance, društvenih normi i promotivnih ponuda. Rezultati pokazuju da održavanje društvene distance pozitivno utječe na namjere putovanja, dok društvene norme negativno moderiraju odnos između namjera putovanja i održavanja društvene distance. Ustanovljeno je da su promotivne ponude bile neznatni moderator, dok je povjerenje u pružatelje turističkih usluga imalo znatnu medijatorsku ulogu u odnosu između namjera putovanja i održavanja društvene distance. Zbog toga je ponovo stvaranje povjerenja najvažniji aspekt oživljavanja turizma u razdoblju nakon Covida-19, a turoperatori, poduzeća koja upravljaju putovanjima i organizacije koje upravljaju destinacijama trebale bi provoditi mjere koje omogućuju održavanje društvene distance.

Ključne riječi

oživljavanje turizma; razdoblje nakon Covida-19; namjera putovanja; društvene norme; održavanje društvene distance; promotivne ponude

Hrčak ID:

311787

URI

https://hrcak.srce.hr/311787

Datum izdavanja:

20.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 281 *