Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Osobno brendiranje – integrativni pregled literature

Ivana Belić ; Sveučilištu Alma Mater Europea, Maribor


Puni tekst: hrvatski pdf 231 Kb

str. 48-65

preuzimanja: 333

citiraj


Sažetak

Osobno brendiranje moderni je pojam, no praksa brendiranja pojedinca postoji koliko i društvo samo. Članak prikazuje na kojim se istraživačkim, radnim i poslovnim područjima pojam upotrebljava. Prva asocijacija je svijet slavnih, no važnost osobnog brendiranja dolazi do izražaja na mnogim područjima – od sporta preko turizma do politike. Osobni brend postao je vitalan dio pojedinca i društva, napose u kulturi i gospodarstvu. Zato se ističe širina upotrebe pojma i važnost jasne definicije. Uz jasnu definiciju, pregled recentne petogodišnje literature od 2019.godine daje u vid u nužnost multidisciplinarnog pristupa pojmu i provedbi osobnog brendiranja. Prikazani su i jasni kanali (mediji) uspostave i komunikacije osobnog brenda.

Ključne riječi

identitet, imidž, osobno brendiranje, osobno brendiranje na društvenim mrežama

Hrčak ID:

311945

URI

https://hrcak.srce.hr/311945

Datum izdavanja:

21.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 810 *