Pregledni rad
Osobno brendiranje – integrativni pregled literature
Ivana Belić
; Sveučilištu Alma Mater Europea, Maribor
Sažetak
Osobno brendiranje moderni je pojam, no praksa brendiranja pojedinca postoji koliko i društvo samo. Članak prikazuje na kojim se istraživačkim, radnim i poslovnim područjima pojam upotrebljava. Prva asocijacija je svijet slavnih, no važnost osobnog brendiranja dolazi do izražaja na mnogim područjima – od sporta preko turizma do politike. Osobni brend postao je vitalan dio pojedinca i društva, napose u kulturi i gospodarstvu. Zato se ističe širina upotrebe pojma i važnost jasne definicije. Uz jasnu definiciju, pregled recentne petogodišnje literature od 2019.godine daje u vid u nužnost multidisciplinarnog pristupa pojmu i provedbi osobnog brendiranja. Prikazani su i jasni kanali (mediji) uspostave i komunikacije osobnog brenda.
Ključne riječi
identitet, imidž, osobno brendiranje, osobno brendiranje na društvenim mrežama
Hrčak ID:
311945
URI
Datum izdavanja:
21.12.2023.
Posjeta: 810 *