Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.18045/zbefri.2023.2.449
Uloga faktora rizika, kompatibilnosti partnera, organizacijske kreativnosti i vrijednosti zajedničkog stvaranja na uspješnost tvrtke: primjer malih i srednjih poduzeća u Vijetnamu
Tran Thi Van Trang
orcid.org/0000-0002-3769-6115
Mai Ngoc Khuong
Sažetak
Ovo istraživanje analizira kako rizik i kompatibilnost partnera utječu na
organizacijsku kreativnost, vrijednost zajedničkog stvaranja i na uspješnost tvrtke
u gospodarstvu u razvoju. Metoda PLS-SEM korištena je za obradu i procjenu
skupa podataka koji se sastoji od 454 važeća slučaja vlasnika nekretnina, izvršnih
direktora, potpredsjednika, pomoćnika i voditelja odjela malih i srednjih poduzeća
u Vijetnamu. Rezultati su potvrdili veze između varijabli rizika, kompatibilnosti
partnera, organizacijske kreativnosti, vrijednosti zajedničkog stvaranja i
uspješnosti tvrtke. Ova studija dodatno unapređuje dosadašnju bazu znanja u
području odabira partnera i pruža vrijedne uvide koji se mogu primijeniti u
menadžerskom kontekstu. Tvrtke moraju uzeti u obzir vanjske čimbenike poput
rizika i kompatibilnosti partnera kako bi poboljšale organizacijsku kreativnost,
vrijednost zajedničkog stvaranja i učinak tvrtke. Iako su faktori rizika,
kompatibilnosti partnera, organizacijske kreativnosti, vrijednosti zajedničkog
stvaranja i poslovne uspješnosti privukli značajnu pozornost u akademskim
krugovima na globalnoj razini, postoji manjak studija koje istražuju međuodnose
između ovih pet fenomena. Ovo je istraživanje jedno od početnih istraživanja koje
predstavlja cjeloviti model koji pojašnjava međusobne veze između različitih
kategorija.
Ključne riječi
faktori rizika, kompatibilnost partnera; organizacijska kreativnost; vrijednost zajedničkog stvaranja i učinak tvrtke;
Hrčak ID:
312456
URI
Datum izdavanja:
28.12.2023.
Posjeta: 775 *