Stručni rad
https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.20
Jačanje tržišne pozicije kontinentalnog turizma konkurentnošću i održivošću – slučaj iz prakse
Marina Guzovski
orcid.org/0000-0002-2365-503X
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Jasna Genzić
orcid.org/0000-0001-9262-0685
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Ines Pavlak
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Državama članicama Europske unije omogućeno je korištenje 1,824 milijarde eura temeljem
nacionalnih planova za oporavak i otpornost u svrhu ubrzanog gospodarskog oporavka
i ublažavanja posljedica pandemije te financiranja programa digitalne i zelene transformacije,
održivog razvoja i jačanja otpornosti na buduće krize. Hrvatska je u srpnju 2021.
godine usvojila „Nacionalni plan oporavka i otpornosti” za razdoblje od 2021. do 2026. godine
temeljen na strateškim dokumentima, programima i preporukama. U sektoru turizma
potpore su usmjerene na podizanje konkurentnosti ulaganjem u povećanje standarda i
stvaranjem proizvoda visoke vrijednosti te kvalitetom dodatne ponude smještajnih kapaciteta
u smjeru održivog, inovativnog, otpornog i konkurentnog turizma. U radu su analizirane
mjere jačanja konkurentne pozicije u području kontinentalnog turizma na primjeru
hotela u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.
Ključne riječi
konkurentnost; održivost; tržišna pozicija; kontinentalni turizam; stvaranje vrijednosti
Hrčak ID:
312504
URI
Datum izdavanja:
28.12.2023.
Posjeta: 883 *