Review article
https://doi.org/10.38190/ope.13.1-2.13
Influencer marketing kao izvrstan način promocije poljoprivrednog proizvoda
Dubravka Mandušić
; University of Zagreb, Faculty of Agriculture
Veronika Katalinić
orcid.org/0009-0000-1241-6917
; University of Zagreb, Faculty of Agriculture
Lucija Blašković
orcid.org/0000-0002-7746-1070
; University of Zagreb, Faculty of Agriculture
Abstract
Influenceri ili utjecajnici su osobe koje na raznim društvenim mrežama poput Instagrama, Facebooka, Twittera, svojim životnim stilom, ponašanjem i stavom snažno utječu na osobe koje ih prate. Influenceri su osobe sveprisutne u svakodnevnim životima osoba koje ih prate, često djeluju kao dio marketinških kampanja čime mogu utjecati na ponašanje pratitelja koji u njih imaju povjerenje. Infiltrirani su danas u sve djelatnosti pa tako i u poljoprivredu. U poljoprivrednom sektoru mogu uspješno promovirati razne brendove te tako pomoći u promidžbi i prodaji proizvoda. Influencer marketing bi trebao poznavati svaki vlasnik malog ili velikog gospodarstva i stjecanjem tog znanja odrediti koji influencer bi bio idealan za suradnju i kako bi suradnja trebala izgledati. Promocija na internetskim blogovima i društvenim mrežama u kratkom roku može privući velik broj kupaca i klijenata koji donose profit. Cilj ovog rada je pokazati koliko je danas reklamiranje čak i poljoprivrednih proizvoda, preko javih osoba putem društvenih mreža popularno u cjelokupnom proizvodnom procesu, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj.
Keywords
influencer; poljoprivredni sektor; društvene mreže; promocija
Hrčak ID:
312763
URI
Publication date:
30.12.2023.
Visits: 1.137 *