Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Razvoj identiteta škole u digitalnoj transformaciji obrazovanja – koraci do prepoznatljivosti

Martina Supančić ; I. osnovna škola, Bjelovar
Kristina Novoselec ; I. osnovna škola, Bjelovar


Puni tekst: hrvatski pdf 555 Kb

str. 56-64

preuzimanja: 131

citiraj


Sažetak

Sveobuhvatna integracija digitalnih tehnologija u svim područjima ljudskog života rezultirala je novim potrebama i obavezama društva. Prilagoditi se novim uvjetima života izazvani su svi, a ne samo oni koji su ili koji će odabrati informatička zanimanja. Spomenuta prilagodba na digitalizirano okružje u svrhu povećanja konkurentnosti temelj je digitalne transformacije društva, koja se u svakom području ljudskog djelovanja mora provoditi temeljito razrađenim planom – strategijom. U Republici Hrvatskoj škole, koje su centar formalnog obrazovanja, pravilnu strategiju moraju razviti i zbog zabrinjavajućeg demografskog trenda – opadanja broja djece pa tako i učenika, i mogućnosti odstupanja od upisnog područja koje je definirano mrežom škola koju donosi Vlada Republike Hrvatske na prijedlog Ministarstva znanosti i obrazovanja, tj. mogućnosti roditelja da svoje dijete upiše u školu koja nije određena za njegovo upisno područje. Uslijed opisane situacije, a radi postizanja konkurentnosti u tijeku pravog tržišnog natjecanja, škole moraju stremiti konkretnim marketinškim potezima. Slijedom postavljenih argumenata, u ovom je primjeru prakse opisan razvoj identiteta I. osnovne škole Bjelovar, odnosno stvaranje prepoznatljivosti škole na temelju vizualnih elemenata, načina predstavljanja u javnosti i cjelokupnog sadržaja koji prati brand škole. Ovaj primjer prakse, osim što opisuje konkretne korake razvoja identiteta škole, predlaže stvaranje strategije, odnosno dugoročnog plana za razvoj identiteta škola u digitalnoj transformaciji obrazovanja i cjelokupnog društva.

Ključne riječi

branding; digitalna transformacija; strategija razvoja identiteta škole; vidljivost škole u medijima

Hrčak ID:

313691

URI

https://hrcak.srce.hr/313691

Datum izdavanja:

17.12.2023.

Posjeta: 357 *