Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21857/9e31lhz27m
Poticanje kreativnosti u nastavi engleskoga jezika prije i tijekom koronavirusne pandemije
Josipa Lelas
orcid.org/0009-0005-0119-1675
; Split, Hrvatska
Tonća Jukić
orcid.org/0000-0002-9184-9856
; Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu; Split, Hrvatska
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Jedan je od odgojno-obrazovnih ciljeva Nacionalnoga okvirnog kurikuluma (MZOS, 2011.) poticanje kreativnosti učenika. Takva važna zadaća bila je izazov učiteljima2 i prije koronavirusne pandemije, a postala je još većim izazovom od drugog polugodišta školske godine 2019./2020., kada se zbog pandemije nastava iznenadno počela održavati na daljinu. S tim u svezi provedeno je istraživanje radi ispitivanja razlikuju li se učitelji i nastavnici engleskoga jezika u poticanju kreativnosti učenika prije i tijekom koronavirusne pandemije te postoje li razlike u poticanju kreativnosti učenika prije i tijekom pandemije s obzirom na vrstu škole, dob učitelja i nastavnika te usavršavanje o kreativnosti. Upitnikom učiteljeva ponašanja koja potiču kreativnost (Soh, 2000.) utvrđeno je češće poticanje kreativnosti prije pandemije, dok se poticanje kreativnosti nije razlikovalo s obzirom na ostale nezavisne varijable. O rezultatima se raspravlja u kontekstu važnosti poticanja kreativnosti u suvremenoj nastavi s posebnim pozornošću na mogućnosti ostvarenja kreativnog pristupa u nastavi engleskoga jezika.
Ključne riječi
COVID-19, nastava na daljinu, ponašanje učitelja, stupovi kreativnosti, suvremena nastava
Hrčak ID:
313742
URI
Datum izdavanja:
22.1.2024.
Posjeta: 744 *