Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.21857/ydkx2cv429
Analiza zadovoljstva različitim aspektima studiranja završenih studenata Sveučilišta VERN’
Irena Miljković Krečar
orcid.org/0000-0003-2167-4947
; Sveučilište VERN’, Zagreb, Hrvatska
*
Stana Odak Krasić
orcid.org/0000-0003-0165-7381
; Sveučilište VERN’, Zagreb, Hrvatska
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Sveučilište VERN’ normiralo je praćenje razine zadovoljstva studenata od svoga osnutka. VERN’-ov Qual sustav kvalitete – usklađen s normama ISO 9001 : 2015 te standardima i smjernicama za osiguravanje kvalitete u europskom prostoru visokog obrazovanja – propisuje, između ostaloga, semestralno anketiranje studenata o razini zadovoljstva pojedinim kolegijima i nastavnicima te periodično anketiranje o razini zadovoljstva s ostalim službama. Takve informacije čine važan resur za unapređenje sustava, što je posebice važno privatnim obrazovnim ustanovama koje djeluju u uvjetima vrlo kompetitivne tržišne utakmice. Godine 2019. VERN’ uvodi i tzv. izlazne ankete studenata pri završetku prijediplomskih i diplomskih studija. U ovome radu analizirani su rezultati izlaznih anketa na uzorku od 663 studenta s četrnaest različitih studija. Rezultati općenito pokazuju vrlo visoku razinu zadovoljstva studijima i studiranjem na VERN’-u, a posebice kvalitetom rada nastavnika i ostalih djelatnika, odnosno njihovom stručnošću te poštovanjem i pristupačnim odnosom. Također su osobito zadovoljni izvannastavnim aktivnostima, prostorom, internom komunikacijom, organiziranošću različitih aktivnosti i logistikom te bi najviše njih ponovilo iskustvo studiranja na VERN’-u i preporučilo ga drugima. Iako kvantitativnom analizom nisu utvrđeni sustavni nedostaci VERN’-a, analiza sadržaja u pitanjima otvorenog tipa – obavljena zasebno, prema studijima – ukazala je na potencijalna područja za poboljšanje.
Ključne riječi
izlazne ankete; razina zadovoljstva; studenti; unapređenje kvalitete; VERN’
Hrčak ID:
313759
URI
Datum izdavanja:
22.1.2024.
Posjeta: 747 *