Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v25i4.4334
Model mjerenja učinkovitosti učenja i zadovoljstva studenata tijekom pandemije bolesti COVID-19
José M. Ramírez-Hurtado
orcid.org/0000-0002-2289-1874
; Pablo de Olavide University. Faculty of Business, Department of Economics, Quantitative Methods and Economy History
Esteban Vázquez-Cano
orcid.org/0000-0002-6694-7948
; Spanish National University of Distance Education, Faculty of Education, Department of Didactics (UNED).
Víctor E. Pérez-León
orcid.org/0000-0002-0608-727X
; University of Seville, Faculty of Economics and Business, Department of Applied Economics II
Alfredo G. Hernández-Díaz
; Pablo de Olavide University. Faculty of Business, Department of Economics, Quantitative Methods and Economy History
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja bio je procijeniti učinkovitost učenja i razinu zadovoljstva studenata tijekom privikavanja na online nastavu uslijed ograničenja nametnutih zbog pandemije bolesti COVID-19. Uzorak ispitanika sastojao se od 467 studenata državnoga sveučilišta u Španjolskoj. U istraživanju je primijenjena metodologija strukturnih jednadžbi i pristup triangulacije. Rezultati pokazuju da je najutjecajniji faktor zadovoljstva učenjem u online okružju interakcija između studenta i nastavnika. S druge strane, učinkovitost učenja najviše ovisi o njihovim stavovima prema korištenju tehnologije. Zbog toga je nužno razumjeti koji elementi učenja u online okružju pomažu i potiču stvaranje dobroga okružja za učenje. Štoviše, kvaliteta dizajna sustava, alati koji im omogućuju rad te kako se oni povezuju sa sadržajem i kompetencijama zajedno izravno utječu na percepciju lakoće korištenja i na zadovoljstvo studenata online nastavom.
Ključne riječi
COVID-19; e-učenje; strukturne jednadžbe; sveučilište
Hrčak ID:
313641
URI
Datum izdavanja:
27.12.2023.
Posjeta: 819 *