Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v25i4.4696

Poučavanje vokalnih tehnika pjevanja u online obliku: uloga nastavnika s tradicionalnom izobrazbom i prednosti koje nudi digitalno okružje

ZhiYang Liu ; West AnHui University, Faculty of Art
ChaoQian Weng ; National Pedagogical Dragomanov University, Department of Music


Puni tekst: engleski PDF 12 Kb

str. 1297-1329

preuzimanja: 181

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 366 Kb

str. 1297-1329

preuzimanja: 145

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga rada bio predložiti metode pomoću kojih bi nastavnici s tradicionalnom izobrazbom na najbolji mogući način u digitalnom okružju izvodili nastavu vokalnih tehnika pjevanja. Istraživanje je provedeno na Glazbenom konzervatoriju u Šangaju, Normalnom sveučilištu u Pekingu i Normalnom sveučilištu u istočnoj Kini. Uzorak ispitanika sastojao se od 342 studenta. Ciljevi istraživanja bili su provesti SWOT analizu o uporabi Skypea u poučavanju vokalnih tehnika pjevanja, provesti onlinetečaj (Teorija i primjena digitalnoga učenja na studiju glazbe), unaprijediti digitalne kompetencije nastavnika s tradicionalnom izobrazbom te procijeniti utjecaj digitalne tehnologije na kreativne akademske rezultate studenata. SWOT analiza pokazala je da postoje značajne snage u poučavanju vokalnih tehnika pjevanja, a nove prilike mogu se iskoristiti za unaprjeđenje procesa učenja. Analiza slabosti pokazala je da nastavnici s tradicionalnom izobrazbom trebaju unaprijediti svoju digitalnu pismenost. 87 % nastavnika s tradicionalnom izobrazbom unaprijedilo je svoje digitalne kompetencije pomoću predloženoga tečaja (Teorija i primjena digitalnoga učenja na studiju glazbe). Akademska postignuća studenata unutar dviju grupa nisu se razlikovala (p> 0,05). Srednja vrijednost iznosila je 77 ± 3,68 i 82 ± 3,30 za svaku grupu pojedinačno, ali uočena je tendencija porasta srednje vrijednosti. Glavni je cilj nastavnika voditi računa o tome da student proizvodi jednolik glas unutar jednoga daha, bez naprezanja tijekom pjevanja, što se ne može uvijek nadzirati tijekom online nastave. Istraživanje je pokazalo da se u nastavu glazbe na visokoškolskoj razini mogu uvesti inovativne digitalne tehnologije, a da se ne smanji učinkovitost nastave. Buduća bi se istraživanja mogla fokusirati na uvođenje digitalne tehnologije u studij vokalnih tehnika pjevanja u postojećim obrazovnim ustanovama kako bi se osuvremenile tehnike poučavanja te izmjerila njihova učinkovitost.

Ključne riječi

digitalni alat; nastavnik; online učenje; tradicionalna izobrazba; vokalna glazba

Hrčak ID:

313643

URI

https://hrcak.srce.hr/313643

Datum izdavanja:

29.1.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 817 *