Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Razvoj komunikacijske jezične kompetencije dramskim tehnikama u nastavi hrvatskoga jezika u osnovnoj školi

Monika Miholić Cvitanić


Puni tekst: hrvatski pdf 263 Kb

str. 27-52

preuzimanja: 184

citiraj


Sažetak

"Kurikulum za nastavni predmet Hrvatski jezik" (2019) kao cilj poučavanja postavlja stjecanje komunikacijske jezične kompetencije, a to podrazumijeva ovladavanje svim jezičnim djelatnostima: slušanjem, govorenjem, čitanjem i pisanjem. Ovaj rad pokazuje mogućnost razvijanja komunikacijske jezične kompetencije dramskim tehnikama unutar dramskopedagoških radionica opisujući prednosti takva rada, a na kraju se prilaže primjer dramskopedagoške radionice. Svrha je rada istaknuti korisnost dramskih tehnika i oblikovanja nastave kao dramskopedagoške radionice jer tako aktivno uključujemo učenike u nastavni proces u kojem iskustveno uče, zainteresirani su, opušteni i spremni na suradnju.

Ključne riječi

dramske tehnike; dramskopedagoška radionica; jezične vještine; komunikacijska jezična kompetencija; kurikul

Hrčak ID:

316095

URI

https://hrcak.srce.hr/316095

Datum izdavanja:

31.12.2023.

Posjeta: 501 *