Izvorni znanstveni članak
Razvoj komunikacijske jezične kompetencije dramskim tehnikama u nastavi hrvatskoga jezika u osnovnoj školi
Monika Miholić Cvitanić
Sažetak
"Kurikulum za nastavni predmet Hrvatski jezik" (2019) kao cilj poučavanja postavlja stjecanje komunikacijske jezične kompetencije, a to podrazumijeva ovladavanje svim jezičnim djelatnostima: slušanjem, govorenjem, čitanjem i pisanjem. Ovaj rad pokazuje mogućnost razvijanja komunikacijske jezične kompetencije dramskim tehnikama unutar dramskopedagoških radionica opisujući prednosti takva rada, a na kraju se prilaže primjer dramskopedagoške radionice. Svrha je rada istaknuti korisnost dramskih tehnika i oblikovanja nastave kao dramskopedagoške radionice jer tako aktivno uključujemo učenike u nastavni proces u kojem iskustveno uče, zainteresirani su, opušteni i spremni na suradnju.
Ključne riječi
dramske tehnike; dramskopedagoška radionica; jezične vještine; komunikacijska jezična kompetencija; kurikul
Hrčak ID:
316095
URI
Datum izdavanja:
31.12.2023.
Posjeta: 542 *