Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.18.1.2023.03

RAZLIKE U OCJENJIVANJU AKTIVNOSTI NASTAVNIKA KOJE NAJBOLJE POTIČU UČENJE UČENIKA VISOKE ŠKOLE STRUKOVNIH STUDIJA ZA OBRAZOVANJE VASPITAČA U KIKINDI

Srbislava Pavlov ; Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača u Kikindi, Srbija
Angela Mesaroš Živkov ; Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača u Kikindi, Srbija
Ana Vukobrat ; Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača u Kikindi, Srbija


Puni tekst: engleski pdf 145 Kb

str. 53-74

preuzimanja: 21

citiraj


Sažetak

U radu je prikazano istraživanje provedeno na Visokoj školi strukovnih studija
za obrazovanje vaspitača u Kikindi (VŠSSOV). Uzorak je bio namjeran i prigodan, a
činili su ga studenti VŠSSOV (N=133). U istraživanju je korišten instrument Kako radi
odličan nastavnik Jenrettea i Napolija (Jenrette i Napoli, 1994, prema Suzić, 2005, str.
861). Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razlike u vrednovanju aktivnosti nastavnika
koje najviše potiču učenje studenata VŠSSOV-a. Rezultati istraživanja upućuju na
opći zaključak da, u odnosu na studente temeljnih stručnih studija, student na master
studijama na višoj razini ocjenjuju aktivnosti nastavnika koje potiču proces učenja.
Kada je riječ o razlikama u vrednovanju aktivnosti nastavnika koje najviše potiču
učenje studenata VŠSSOV-a između prve i druge godine master strukovnih studija,
razlike se javljaju u tvrdnji da se nastavnici ponašaju u skladu sa standardima struke;
ponuditi pisane kriterije za vrednovanje programa već na početku semestra; postavljati
učenicima izazovne zadatke; vide učenike kao subjekte koji djeluju u široj perspektivi
od učionice; poštivati različite talente; i imati jasnu evidenciju napretka učenika.

Ključne riječi

studenti, aktivnosti nastavnika, poticanje učenja

Hrčak ID:

316579

URI

https://hrcak.srce.hr/316579

Datum izdavanja:

2.5.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 82 *