Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.18.1.2023.04

STAVOVI STUDENATA PREMA ZADATKU ČITANJA U POUČAVANJU ENGLESKOG JEZIKA STRUKE

Mladen Marinac ; Veleučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 127 Kb

verzije

str. 75-90

preuzimanja: 19

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga rada analizirati aktivnost koja je provedena na kolegijima engleskog
jezika struke na jednoj visokoškolskoj ustanovi u Hrvatskoj. Svrha aktivnost je bila
trostruka: 1) potaknuti ekstenzivno čitanje, 2) poboljšati usvajanje vokabulara te (3)
promicati autonomno učenje. Ovaj rad daje nam uvid u odabir materijala za čitanje,
novog vokabulara (opći odnosno jezik struke) te statove prema ovomu zadataku
i njegova korisnost. Trideset i tri studenta poljoprivredne struke ispunili su sve
obaveze predviđene zadatkom. Njihovi odgovori otkrivaju nekoliko razloga za odabir
određenog teksta, naime, dostupnost knjige te tema čine se kao najčešće navedeni
razlozi. Naposlijetku, iako studenti ne cijene sve dijelove voga zadatka (npr. korištenje
rječnika, tehnologije), većina njih smatra zadatak zanimljivim i korisnim.

Ključne riječi

čitanje, engleski jezik struke, engleski za poljoprivredu, stavovi, vokabular

Hrčak ID:

316580

URI

https://hrcak.srce.hr/316580

Datum izdavanja:

2.5.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 81 *