Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.3935/ljsr.v30i2.548

Procesi u superviziji studenata socijalnog rada

Tatjana Vlašić orcid id orcid.org/0009-0006-1360-9108 ; Hrvatski zavod za socijalni rad, Područni ured Novi Zagreb, Zagreb, Hrvatska *

* Autor za dopisivanje.


Puni tekst: hrvatski pdf 307 Kb

str. 75-98

preuzimanja: 43

citiraj


Sažetak

Supervizija studenata socijalnog rada kao sastavni dio obrazovnog procesa je integrirani način učenja u kojem studenti socijalnog rada svoja teorijska znanja primjenjuju na terenskoj praksi, a kroz reflektiranje u odnosu na svoja iskustva s prakse u superviziji unaprjeđuju svoj profesionalni i osobni razvoj. U ovom radu prikazan je dio rezultata kvalitativnog istraživanja procesa supervizije studenata. U istraživanju je sudjelovalo 10 supervizora studenata socijalnog rada koji su provodili superviziju na preddiplomskom i diplomskom studiju Studijskog centra socijalnog rada, Pravnog fakulteta u Zagrebu, Sveučilišta u Zagrebu. Istraživanje je provedeno metodom polustrukturiranog intervjua, a u obradi podataka korištena je analiza tematskog okvira. Rezultati istraživanja pokazuju da supervizori u svom radu koriste brojne metode, tehnike, modele i koncepte pri čemu je naglašena edukativna funkcija supervizije koja se kreće od usmjerenosti na zadatak do usmjerenosti na proces supervizije. U pogledu povratnih informacija dominira podržavajući aspekt supervizije. Specifične poteškoće u superviziji uglavnom su povezane s organizacijskim modelom provođenja terenske prakse i koordinacijom aktivnosti s obrazovnom ustanovom. Također, u radu se opisuju i posebnosti procesa supervizije studenata u odnosu na druge vrste supervizije koje su u svom radu prepoznali supervizori studenata.

Ključne riječi

supervizija studenata socijalnog rada; terenska praksa; supervizijski proces

Hrčak ID:

316616

URI

https://hrcak.srce.hr/316616

Datum izdavanja:

31.3.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 133 *