Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21464/mo.30.2.8

Istraživanje profesionalnog identiteta strukovnih nastavnika

Bojana Vignjević Korotaj orcid id orcid.org/0000-0002-6588-9723 ; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Hrvatska


Full text: english pdf 329 Kb

versions

page 67-90

downloads: 0

cite


Abstract

Specifičnosti karijernog puta strukovnih nastavnika i njihova tranzicija iz gospodarstva u odgojno‑obrazovni sustav kao i zahtjevi kontinuiranog profesionalnog razvoja nakon što postanu nastavnici može uzrokovati tenzije u njihovom profesionalnom identitetu. Svrha ovog rada je dati pregled utjecaja na profesionalni identitet strukovnih nastavnika iz makro, mezo i mikro perspektive
kako bi se omogućio cjelovit pogled na kompleksnost njihovog profesionalnog identiteta. Pregled literature upućuje na to da je na makro razini važno istražiti kako se obrazovne politike spuštaju na razinu škole i nastavnika te kako status strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u zemlji može utjecati na strukovne nastavnike. Na mezo razini valja istražiti odnose strukovnih nastavnika s različitim dionicima kao i institucionalnu podršku pri kontinuiranom profesionalnom razvoju. Na mikro razini važno je steći uvid u osobne biografije strukovnih nastavnika istražujući njihovu društvenu pozadinu, prethodna obrazovna i profesionalna iskustva i razloge odabira nastavničke profesije.

Keywords

strukovni nastavnici; profesionalni identitet iz makro, mezo i mikro perspektive; strukovno obrazovanje i osposobljavanje

Hrčak ID:

317461

URI

https://hrcak.srce.hr/317461

Publication date:

5.3.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 0 *