Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.17818/EMIP/2024/1.6

ULOGA MARKETINGA EDUKATIVNOG SADRŽAJA – ANALIZA STUDIJE SLUČAJA ICT TVRTKI

Iva Gregurec orcid id orcid.org/0000-0002-2429-0335 ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike *
Miroslav Mandić orcid id orcid.org/0000-0001-6118-6687 ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Jelena Bakić orcid id orcid.org/0009-0004-5128-9657

* Dopisni autor.


Puni tekst: engleski pdf 601 Kb

str. 113-133

preuzimanja: 201

citiraj


Sažetak

Ovaj rad istražuje ulogu marketinga edukativnog sadržaja, kao dijela strategije digitalnog marketinga koji primjenjuju poduzeća koja razvijaju softvere i aplikacije te se njime koriste u komunikaciji s drugim poduzećima. Za potrebe prikupljanja primarnih podataka provedeno je kvalitativno istraživanje s pomoću dubinskih intervjua na namjernom uzorku, uzorku stručnjaka. S obzirom na složenost proizvoda i poslovnih modela poduzeća iz uzorka, svrha istraživanja bila je utvrditi kako ona uspostavljaju poslovne odnose, kako se koriste marketing edukativnim sadržajem te koja je njegova uloga u komunikaciji s drugim poduzećima. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju na to da je uloga marketinga edukativnog sadržaja, za poduzeća iz uzorka, iznimno važna u nastojanju širenja tržišta, otvaranja novih poslovnih prilika, kao i u procesu prodaje, posebice u poslovima visoke financijske vrijednosti.

Ključne riječi

digitalne tehnologije; digitalni marketing; marketing sadržaja; marketing edukativnog sadržaja; poduzeća za razvoj softvera i aplikacija

Hrčak ID:

317744

URI

https://hrcak.srce.hr/317744

Datum izdavanja:

11.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 613 *