Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32903/p.7.1.1
Studentska evaluacija online ocjenjivanja u razdoblju online nastave za vrijeme pandemije COVID-19: u Turskoj, Poljskoj, Republici Sjevernoj Makedoniji i Bosni i Hercegovini
Nihada Delibegović Džanić
; University of Tuzla
*
Elżbieta Gajek
orcid.org/0000-0003-2971-8334
Hatipoğlu Çiler
orcid.org/0000-0002-7171-1673
Lina Milosevska
* Dopisni autor.
Sažetak
Izbijanje COVIDA-19 iznudilo je mnoge promjene u obrazovanju, uključujući tehnike podučavanja, interakcije nastavnika i studenata, kao i prakse ocjenjivanja. Ovo istraživanje ima za cilj otkriti stavove studenata o vrstama ispita koje su polagali; njihovu procjenu praksi testiranja/ocjenjivanja koje su iskusili; je li online učenje utjecalo na način pripreme za ispite; žele li zadržati praksu testiranja/ocjenjivanja u novoj stvarnosti i kako procjenjuju ulogu nastavnika kao ocjenjivača.
Podatci za studiju prikupljeni su u Turskoj (TUR), Republici Sjevernoj Makedoniji (RNM), Poljskoj (POL) i Bosni i Hercegovini (BiH) korištenjem međukulturalno valjanih upitnika koji uključuju stavke u kojima se od studenata traži evaluirati nastavu, ocjenjivanje, te interakcijske vještine njihovih nastavnika tijekom prvoga semestra ‟hitne online nastaveˮ. U alate za prikupljanje podataka uključene su i zatvorene i otvorene stavke. Odgovori na stavke u upitnicima analizirani su kvantitativno imajući na umu specifičnosti zemlje i konteksta. Rezultati studije pokazuju sličnosti u načinima na koje su učenici ocjenjivani i njihove percepcije postupaka ocjenjivanja tijekom razdoblja COVID-19, kao i kontekstualne razlike u četirima zemljama.
Ključne riječi
Obrazovne promjene povezane s COVID-19; ocjenjivanje poznavanja jezika; učenje jezika; evaluacija praksi ocjenjivanja
Hrčak ID:
317897
URI
Datum izdavanja:
15.12.2023.
Posjeta: 503 *