Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32903/p.7.1.1

Studentska evaluacija online ocjenjivanja u razdoblju online nastave za vrijeme pandemije COVID-19: u Turskoj, Poljskoj, Republici Sjevernoj Makedoniji i Bosni i Hercegovini

Nihada Delibegović Džanić ; University of Tuzla *
Elżbieta Gajek orcid id orcid.org/0000-0003-2971-8334
Hatipoğlu Çiler orcid id orcid.org/0000-0002-7171-1673
Lina Milosevska

* Dopisni autor.


Puni tekst: engleski PDF 238 Kb

str. 9-38

preuzimanja: 93

citiraj


Sažetak

Izbijanje COVIDA-19 iznudilo je mnoge promjene u obrazovanju, uključujući tehnike podučavanja, interakcije nastavnika i studenata, kao i prakse ocjenjivanja. Ovo istraživanje ima za cilj otkriti stavove studenata o vrstama ispita koje su polagali; njihovu procjenu praksi testiranja/ocjenjivanja koje su iskusili; je li online učenje utjecalo na način pripreme za ispite; žele li zadržati praksu testiranja/ocjenjivanja u novoj stvarnosti i kako procjenjuju ulogu nastavnika kao ocjenjivača.
Podatci za studiju prikupljeni su u Turskoj (TUR), Republici Sjevernoj Makedoniji (RNM), Poljskoj (POL) i Bosni i Hercegovini (BiH) korištenjem međukulturalno valjanih upitnika koji uključuju stavke u kojima se od studenata traži evaluirati nastavu, ocjenjivanje, te interakcijske vještine njihovih nastavnika tijekom prvoga semestra ‟hitne online nastaveˮ. U alate za prikupljanje podataka uključene su i zatvorene i otvorene stavke. Odgovori na stavke u upitnicima analizirani su kvantitativno imajući na umu specifičnosti zemlje i konteksta. Rezultati studije pokazuju sličnosti u načinima na koje su učenici ocjenjivani i njihove percepcije postupaka ocjenjivanja tijekom razdoblja COVID-19, kao i kontekstualne razlike u četirima zemljama.

Ključne riječi

Obrazovne promjene povezane s COVID-19; ocjenjivanje poznavanja jezika; učenje jezika; evaluacija praksi ocjenjivanja

Hrčak ID:

317897

URI

https://hrcak.srce.hr/317897

Datum izdavanja:

15.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 503 *