Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/zefzg.2024.1.53
Veliki podaci u uslugama – koristi i izazovi
Ana Radić
Jasna Prester
orcid.org/0000-0003-3027-841X
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Uz pomoć današnje tehnologije mnoga uslužna poduzeća mogu razgovarati s klijentima raznim digitalnim kanalima. Digitalizacija je dovela do neočekivano brzog rasta podataka i potrebe za naprednim analitičkim metodama da bi se njima upravljalo. Analiza velikih podataka u uslugama koristi se u marketingu, upravljanju uslužnim procesom, izvršenju usluge, isporuci, poboljšanju korisničkog iskustva i drugom. Iako se globalna gospodarstva sve više orijentiraju na usluge, premalo se pozornosti posvećuje analizi velikih podataka u uslugama. Oslanjajući se na sustavni pregled literature i dubinsku analizu četiri velika hrvatska uslužna poduzeća, cilj je razumjeti koristi i izazove analize velikih podataka u uslugama te kakve dinamičke sposobnosti ona poduzeću mogu donijeti.
Ključne riječi
analiza velikih podataka; usluge; dinamičke sposobnosti poduzeća; studije slučaja
Hrčak ID:
319014
URI
Datum izdavanja:
9.7.2024.
Posjeta: 271 *