Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/zefzg.2024.1.53

Veliki podaci u uslugama – koristi i izazovi

Ana Radić
Jasna Prester orcid id orcid.org/0000-0003-3027-841X ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 243 Kb

str. 53-69

preuzimanja: 116

citiraj


Sažetak

Uz pomoć današnje tehnologije mnoga uslužna poduzeća mogu razgovarati s klijentima raznim digitalnim kanalima. Digitalizacija je dovela do neočekivano brzog rasta podataka i potrebe za naprednim analitičkim metodama da bi se njima upravljalo. Analiza velikih podataka u uslugama koristi se u marketingu, upravljanju uslužnim procesom, izvršenju usluge, isporuci, poboljšanju korisničkog iskustva i drugom. Iako se globalna gospodarstva sve više orijentiraju na usluge, premalo se pozornosti posvećuje analizi velikih podataka u uslugama. Oslanjajući se na sustavni pregled literature i dubinsku analizu četiri velika hrvatska uslužna poduzeća, cilj je razumjeti koristi i izazove analize velikih podataka u uslugama te kakve dinamičke sposobnosti ona poduzeću mogu donijeti.

Ključne riječi

analiza velikih podataka; usluge; dinamičke sposobnosti poduzeća; studije slučaja

Hrčak ID:

319014

URI

https://hrcak.srce.hr/319014

Datum izdavanja:

9.7.2024.

Posjeta: 309 *