Pregledni rad
Koliko učitelji likovne kulture u Sloveniji prate likovnu umjetnost? Analiza prema dobi i radnom stažu
Katja Kozjek Varl
orcid.org/0009-0000-8648-076X
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Koroška cesta 160, 2000 Maribor, Slovenija
Jerneja Herzog
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Koroška cesta 160, 2000 Maribor, Slovenija
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Kvalitetan likovno-pedagoški rad od učitelja zahtijeva stalno stručno usavršavanje te praćenje likovne prakse i likovnih izložbi. Kako se umjetnost mijenja, mijenja se i društvo, a tako i škola. Ako učitelj želi osvježiti sadržaj i približiti ga učenicima, on onda mora pratiti promjene. U ovom članku predstavljamo dio šireg istraživanja u kojemu nas je zanimao osobni interes učitelja za praćenje likovne prakse. Istraživanje je provedeno na uzorku od 84 učitelja likovne kulture u višim razredima osnovne škole iz cijele Slovenije (N = 84). Interes učitelja analizirali smo s obzirom na dob i radni staž. Zanimalo nas je jesu li dob i radni staž čimbenici koji utječu na osobni interes učitelja likovne kulture i nastavak njihova profesionalnog usavršavanja. Rezultati pokazuju da učitelji, bez obzira na dob i radni staž, pokazuju sličan interes za umjetničke prakse.
Ključne riječi
osobni interes; dodatno stručno usavršavanje; vizualna umjetnost; osnovna škola
Hrčak ID:
319351
URI
Datum izdavanja:
17.7.2024.
Posjeta: 246 *