Stručni rad
https://doi.org/10.51650/ezrvs.18.1-2.11
Akcijsko istraživanje na temu pisane vršnjačke povratne informacije u engleskom kao stranom jeziku u osnovnoj školi u Hrvatskoj
Nataša Perinčić Tičić
orcid.org/0000-0001-7775-5530
; University of Zadar, Centre for foreign languages, Zadar, The Republic of Croatia
Anamarija Štulina
orcid.org/0000-0002-9200-4994
; University of Zadar, Centre for foreign languages, Zadar, The Republic of Croatia
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Ovaj rad predstavlja akcijsko istraživanje s ciljem implementacije aktivnosti pisane vršnjačke povratne informacije u engleskom kao stranom jeziku u osnovnoj školi. Istraživanje prati metodologiju akcijskog istraživanja i provedeno je u pet faza. Ovo istraživanje ima za cilj odgovoriti na sljedeća istraživačka pitanja: 1. Može li se aktivnost pisane vršnjačke povratne informacije prilagoditi učenicima osnovnih škola? 2. Može li se aktivnost pisane vršnjačke povratne informacije uspješno implementirati u osnovnoškolskom obrazovnom kontekstu? Akcijsko istraživanje pružilo je vrijedan uvid u složeno područje poučavanja pisanja u kontekstu poučavanja engleskog kao stranog jezika, čija će uspješna provedba u velikoj mjeri ovisiti o spremnosti nastavnika da preispitaju svoju praksu davanja povratnih informacija i prihvate aktivnost pisane vršnjačke povratne informacije kao dio svoje nastavne rutine.
Ključne riječi
vršnjačka povratna informacija; pisana nastavnička povratna informacija; engleski kao strani jezik; poučavanje pisanja; akcijsko istraživanje
Hrčak ID:
319665
URI
Datum izdavanja:
22.7.2024.
Posjeta: 360 *