Stručni rad
TREĆA ŽIVOTNA DOB I VAŽNOST CJELOŽIVOTNOGA UČENJA
Jasna Čurin
Puni tekst: hrvatski pdf 747 Kb
str. 3-12
preuzimanja: 70
citiraj
APA 6th Edition
Čurin, J. (2022). TREĆA ŽIVOTNA DOB I VAŽNOST CJELOŽIVOTNOGA UČENJA. Andragoški glasnik, 26 (42), 3-12. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/320818
MLA 8th Edition
Čurin, Jasna. "TREĆA ŽIVOTNA DOB I VAŽNOST CJELOŽIVOTNOGA UČENJA." Andragoški glasnik, vol. 26, br. 42, 2022, str. 3-12. https://hrcak.srce.hr/320818. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Čurin, Jasna. "TREĆA ŽIVOTNA DOB I VAŽNOST CJELOŽIVOTNOGA UČENJA." Andragoški glasnik 26, br. 42 (2022): 3-12. https://hrcak.srce.hr/320818
Harvard
Čurin, J. (2022). 'TREĆA ŽIVOTNA DOB I VAŽNOST CJELOŽIVOTNOGA UČENJA', Andragoški glasnik, 26(42), str. 3-12. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/320818 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Čurin J. TREĆA ŽIVOTNA DOB I VAŽNOST CJELOŽIVOTNOGA UČENJA. Andragoški glasnik [Internet]. 2022 [pristupljeno 27.12.2024.];26(42):3-12. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/320818
IEEE
J. Čurin, "TREĆA ŽIVOTNA DOB I VAŽNOST CJELOŽIVOTNOGA UČENJA", Andragoški glasnik, vol.26, br. 42, str. 3-12, 2022. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/320818. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Treću životnu dob karakteriziraju velike životne promjene od kojih je sa socijalnog aspekta umirovljenje jedna od najvećih. Da bi osoba uspješno prevladala to razdoblje, koje često zna biti stresno, potrebno je reorganizirati život, prestrukturirati vrijeme, prihvatiti nove socijalne uloge. Cjeloživotno učenje može imati važnu ulogu u tom razdoblju, a uključenje u razne oblike organiziranih obrazovnih programa može dati novi smisao kasnijem periodu čovjekova života. Kako na psihofizičkom, tako i na emocionalnom i socijalnom planu. Programi pak koji se nude osobama tzv. treće životne dobi moraju biti pažljivo osmišljeni, u obrazovnom procesu trebaju se poštivati specifičnosti rada sa seniorima, a nastavnike za taj rad treba dodatno educirati. Broj starijih osoba raste i kod nas i u svijetu i sigurno je da će za jedan dio njih daljnje obrazovanje biti izbor u tzv. kriznim godinama njihovoga života.
Ključne riječi
treća životna dob; umirovljenje; socijalne uloge; restrukturiranje života; cjeloživotno učenje; obrazovni programi
Hrčak ID:
320818
URI
https://hrcak.srce.hr/320818
Datum izdavanja:
23.9.2024.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 232
*